Gå direkt till huvudinnehåll
☰
Sidopanel
MyCourses
Högskolor
Handelshögskolan (BIZ)
Högskolan för elektroteknik (ELEC)
Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG)
Högskolan för kemiteknik (CHEM)
– Andra guider (CHEM)
– Anvisning för literaturarbeten (CHEM)
Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS)
Högskolan för teknikvetenskaper (SCI)
Andra studier
Språkcentret
Open University
Biblioteket
Aalto university pedagogical training program
UNI (exams)
Sandbox
Länkar till tjänster
MyCourses
- MyCourses instructions for Teachers
- Anvisningar för studerande
- Teacher book your online session with a specialist
- Digital tools for teaching
- Data protection instructions for teachers
- Workspace for thesis supervision
Sisu
Studentguide
Courses.aalto.fi
Unverisitets bibliotek
- Resourcesguides
- Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder
IT-tjänster
Campus
- Byggnads öppettider
Restaurants in Otaniemi
AUS Aalto-universitetets studentkår
Aalto Marketplace
ALLWELL?
Studiekompetens
Vägledning och stöd för studerande
Starting Point of Wellbeing
Om AllWell? -enkäten
(sv)
(en)
(fi)
(sv)
(
Logga in
)
Course search
Sök
Can not find the course?
try also:
Sisu
Courses.aalto.fi
Kursens beskrivning
Framsida
Kurser
Personnel training
aalto univers...
a! peda intro...
summary<br>no...
Inträde för gästanvändare
A! Peda Intro 47 (English) Spring 2021
Lärare:
Riikka Evans
Lärare:
Miia Forsten
Lärare:
Sara Rönkkönen
Lärare:
Samu Tikkanen
Aalto university pedagogical training program
Regler för ansvarsfullt uppförande – de studerandes rättigheter och skyldigheter (i kraft fr.o.m 1.8.2020)
Aalto-universitetets etiska regler för studier och handläggning av förseelser mot reglerna
A! Peda Intro 47 (English) Spring 2021
Sektioner
Welcome to Aalto Pedagogical training!
Pre-assignment
Session 1: Tuesday 2.2.2021 at 12.00-15.30
Session 2: Tuesday 16.2.2021 at 12.00-15.30
Session 3: Tuesday 2.3.2021 at 12.00-15.30
Session 4: Tuesday 16.3.2021 at 12.00-15.30
Session 5: Thursday 8.4.2021 at 12.00-15.30
Peer-group working
Written plan for the individual teaching practice: Inbox & guidelines
Framsida