Gå direkt till huvudinnehåll
MyCourses MyCourses
  • Högskolor
    Handelshögskolan (BIZ) Högskolan för elektroteknik (ELEC) Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG) Högskolan för kemiteknik (CHEM) – Andra guider (CHEM) – Anvisning för literaturarbeten (CHEM) Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS) Högskolan för teknikvetenskaper (SCI) Andra studier Språkcentret Open University Biblioteket Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • Länkar till tjänster
    MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - Anvisningar för studerande - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision Sisu Studentguide Courses.aalto.fi Unverisitets bibliotek - Resourcesguides - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder IT-tjänster Campus - Byggnads öppettider Restaurants in Otaniemi AUS Aalto-universitetets studentkår Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Studiekompetens Vägledning och stöd för studerande Starting Point of Wellbeing Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)

close

Can not find the course?
try also:

  • Sisu
  • Courses.aalto.fi

EDDS

  1. Framsida
  2. Kurser
  3. Personnel training
  4. aalto univers...
  5. EDDS
 
Kursens beskrivning
 

ENG's DigiDevelopment Studios - EDDS

  • ENG's DigiDevelopment Studios - EDDS

    ENG's DigiDevelopment Studios - EDDS

    Take a chance to concentrate on developing your course as well as your competence in collaboration with your colleagues. You can approach educational technology from different angles.  

    How the usage of educational technology could increase flexibility and variation from both the teacher's and the student's point of view? How educational technology could improve interaction and collaboration?
    How educational technology could support the assessing of learning?
    Is educational technology able to provide more streamlined study paths?


    Tavoitteet

    • Tukea opettajia hyödyntämään opetusteknologiaa opetuksessa ja opiskelussa pedagogisesti mielekkäällä ja perustellulla tavalla.
    • Perustana opetuksen linjakkuus ja oppimisen laatu.
    • Mahdollisuus kokeilla ohjatusti Aallon opetusteknologian tarjoamia mahdollisuuksia.

    Goals
    • To support teachers to utilize educational technology in teaching and learning in a pedagogically meaningful and justified way.
    • Based on constructively aligned teaching (focus on what and how studens learn rather than on what topics the teacher is to teach)
    • The guided experimentation and training of Aalto's educational technology.



    • icon for activity
      ForumAnnouncements Forum
    • icon for activity
      ForumAllmän diskussion Forum

Course home

Course home

Nästa sektion

Ennakkotehtävät/Pre-assignments►
Hoppa över Kommande händelser
Kommande händelser
Laddar
Sitehändelse MyCourses maintenance, service out of use
Monday, 12 June, 10:00 » 17:00

Gå till Kalender
  • EDDS
  • Sektioner
  • ENG's DigiDevelopment Studios - EDDS
  • Ennakkotehtävät/Pre-assignments
  • Workshoppien kuvaukset ja aikataulut / Workshops' descriptions and schedules
  • Studio 1: 14.11.2017 klo 9-11, otakaari 4, 203b
  • Studio 2: 22.1.2018 klo 13:00-15, Otakaari 4, h. 203b
  • Studio 3
  • Materiaalit/Materials
  • Uppgifter
  • Framsida
  • Kalender
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
Opiskelijoille / Students
  • MyCourses instructions for students
  • email: mycourses(at)aalto.fi
Opettajille / Teachers
  • MyCourses help
  • MyTeaching Support form
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)
  • Högskolor
    • Handelshögskolan (BIZ)
    • Högskolan för elektroteknik (ELEC)
    • Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG)
    • Högskolan för kemiteknik (CHEM)
    • – Andra guider (CHEM)
    • – Anvisning för literaturarbeten (CHEM)
    • Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS)
    • Högskolan för teknikvetenskaper (SCI)
    • Andra studier
    • Språkcentret
    • Open University
    • Biblioteket
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • Länkar till tjänster
    • MyCourses
    • - MyCourses instructions for Teachers
    • - Anvisningar för studerande
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Data protection instructions for teachers
    • - Workspace for thesis supervision
    • Sisu
    • Studentguide
    • Courses.aalto.fi
    • Unverisitets bibliotek
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder
    • IT-tjänster
    • Campus
    • - Byggnads öppettider
    • Restaurants in Otaniemi
    • AUS Aalto-universitetets studentkår
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Studiekompetens
    • Vägledning och stöd för studerande
    • Starting Point of Wellbeing
    • Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎