Osion kuvaus

  • kaikki lähipäivän 1 aikana käytetyt materiaalit löytyvät täältä:  ppt-slides, oppimistehtävät ja ohjeet, sekä materiaalit, joita te olette tuottaneet päivän aikana (posterit ym).
    Myös ensimmäisten oppimistehtävien palautuslaatikot löytyvät täältä (opetuksen havainnointi, lukeminen, ryhmätyö- ja sen reflektio).


    • Ohjeet: 

      Lue kappale 2, "Teaching according to how students learn", p. 16–33 from Biggs, J., Tang, C. 2011: Teaching for Quality Learning at the University.

      Lue teksti niin, että pysyt keskustelemaan siitä ryhmässäsi ja myös seuraavana lähipäivänä.

    • Osallistujat: Iikka Reinikka, Markus Nevalainen ja Janne Hirvonen
      Tommi Sappinen joutui jättämään kurssin kesken.

      Ohjeet:
      • Sovi tapaamiset ryhmäsi kanssa (jo ensimmäisenä lähipäivänä)
      • Tapaamisessa, keskustelkaa lukumateriaalista ja suunnitelkaa opetuksen havainnoinnit tai keskustelkaa jo tekemästänne havainnoinnista.
      • Palauttakaa muistiinpanot ja reflektiot (1 /ryhmä) keskustelualueelle: Mistä keskustelitte? Mitä havaitsitte? Mitä ajattelette tekstistä jne.?
      • Muistakaa laittaa nimet mukaan.
      • Tämä postaus on näkyvissä kaikille osallistujille ja opettajalle.

    • Osallistujat: Manfred Böstman, Veikko Ahola ja Erkki Laurila (Ali peruutti osallistumisensa 19.3.)

      Ohjeet:
      • Sovi tapaamiset ryhmäsi kanssa (jo ensimmäisenä lähipäivänä)
      • Tapaamisessa, keskustelkaa lukumateriaalista ja suunnitelkaa opetuksen havainnoinnit tai keskustelkaa jo tekemästänne havainnoinnista.
      • Palauttakaa muistiinpanot ja reflektiot (1 /ryhmä) keskustelualueelle: Mistä keskustelitte? Mitä havaitsitte? Mitä ajattelette tekstistä jne.?
      • Muistakaa laittaa nimet mukaan.
      • Tämä postaus on näkyvissä kaikille osallistujille ja opettajalle.

    • Osallistujat: Ilari Kärkkäinen, Tuomas Alapieti, Michlina Makowska ja Jussi Tamminen

      Ohjeet:
      • Sovi tapaamiset ryhmäsi kanssa (jo ensimmäisenä lähipäivänä)
      • Tapaamisessa, keskustelkaa lukumateriaalista ja suunnitelkaa opetuksen havainnoinnit tai keskustelkaa jo tekemästänne havainnoinnista.
      • Palauttakaa muistiinpanot ja reflektiot (1 /ryhmä) keskustelualueelle: Mistä keskustelitte? Mitä havaitsitte? Mitä ajattelette tekstistä jne.?
      • Muistakaa laittaa nimet mukaan.
      • Tämä postaus on näkyvissä kaikille osallistujille ja opettajalle.

    • Tämä palautuslaatikko on korvaavaa tehtävää varten eli jos et ollut paikalla ensimmäisessä lähipäivässä.

      Tutustu päivän materiaaleihin: slidet ja ryhmien tuotokset.

      Reflektoi ja kuvaa oma näkemyksesi päivän keskeistä teemoista: hyvä kurssiassistentti ja vuorovaikutus sekä palaute oppimisen tukena.

      Kirjoita noin 1 sivun mittainen essee ja palauta se ennen seuraavaa lähipäivää DL 20.3.2018