Skip to main content
MyCourses MyCourses
  • Schools
    School of Arts, Design, and Architecture (ARTS) School of Business (BIZ) School of Chemical Engineering (CHEM) –sGuides for students (CHEM) – Instructions for report writing (CHEM) School of Electrical Engineering (ELEC) School of Engineering (ENG) School of Science (SCI) Language Centre Open University Library Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    Koronavirus - tietoa opiskelijalle Coronavirus - information for students Coronavirus - information för studerande Koronaviruksen vaikutus opiskeluun: kysymyksiä ja vastauksia Effects of the coronavirus on studies: questions and answers Coronaviruset och studierna: frågor och svar Corona help for teachers
  • Service Links
    MyCourses - Instructions for Teachers - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Personal data protection instructions for teachers - Instructions for Students - Workspace for thesis supervision WebOodi Into portal for students Courses.aalto.fi Library Services - Resourcesguides - Imagoa / Open science and images IT Services Campus maps - Search spaces and see opening hours Restaurants in Otaniemi ASU Aalto Student Union Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Study Skills Support for Studying Starting Point of Wellbeing About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Hi guest! (Log in)

close

Oppiminen ja opetus yliopistossa (5 op) sl. 2019

  1. Home
  2. Courses
  3. Personnel training
  4. aalto univers...
  5. oppiminen ja ...
  6. Sections
  7. oma lähestym...
 
Syllabus

Oma lähestymistapani opetukseen ja oppimiseen -essee

  • Oma lähestymistapani opetukseen ja oppimiseen -essee

    Oma lähestymistapani opetukseen ja oppimiseen -essee

    • Restricted Not available unless: You are a(n) Student
      icon for activity Esseen ohje File
      Pdf-tiedosto
    • icon for activity Ryhmä 1:Lähestymistapani oppimiseen ja opetukseen -essee 1.0 palautus DL 23.9.2019 Forum

      Lähipäivässä 3 (10.10.2019) saatte vertaispalautetta omasta esseestänne ja annatte palautetta toiselle ryhmänne jäsenelle esseestä: Oma lähestymistapa oppimiseen ja opettamiseen. Palauta eseessesi versio 1.0 tänne keskustelufoorumille liitetiedostona DL 23.9.2019. Näin vertaisellesi jää riittävästi aikaa perehtyä siihen ja antaa palauttetta. Esseesi näkee vain oma pienryhmäsi ja ohjaajat.

      Valmistaudu antamaan palautetta yhdelle ryhmäsi jäsenelle etukäteen kirjallisena ja suullisesti 10.10.2019 lähipäivässä.

      • Tässä on sinun pienryhmäsi: Sinun tulee antaa palautetta vain yhdestä esseestä esim.  Miia -> Maija = Miia antaa palautetta Maijalle. Voit ilman muuta lukea myös muiden ryhmäsi jäsenten esseet.
      • Ryhmä 1: Riikka-> Jari -> Riikka
    • icon for activity Ryhmä 2: Lähestymistapani oppimiseen ja opetukseen -essee 1.0 palautus DL 23.9.2019 Forum

      Lähipäivässä 3 (10.10.2019) saatte vertaispalautetta omasta esseestänne ja annatte palautetta toiselle ryhmänne jäsenelle esseestä: Oma lähestymistapa oppimiseen ja opettamiseen. Palauta eseessesi versio 1.0 tänne keskustelufoorumille liitetiedostona DL 23.9.2019. Näin vertaisellesi jää riittävästi aikaa perehtyä siihen ja antaa palauttetta. Esseesi näkee vain oma pienryhmäsi ja ohjaajat.

      Valmistaudu antamaan palautetta yhdelle ryhmäsi jäsenelle etukäteen kirjallisena ja suullisesti 10.10.2019 lähipäivässä.

      • Tässä on sinun pienryhmäsi: Sinun tulee antaa palautetta vain yhdestä esseestä esim.  Miia -> Maija = Miia antaa palautetta Maijalle. Voit ilman muuta lukea myös muiden ryhmäsi jäsenten esseet. 
      • Ryhmä 2: Iris -> Matti -> Seppo -> Iris 
    • icon for activity Ryhmä 3: Lähestymistapani oppimiseen ja opetukseen -essee 1.0 palautus DL 23.9.2019 Forum

      Lähipäivässä 3 (10.10.2019) saatte vertaispalautetta omasta esseestänne ja annatte palautetta toiselle ryhmänne jäsenelle esseestä: Oma lähestymistapa oppimiseen ja opettamiseen. Palauta eseessesi versio 1.0 tänne keskustelufoorumille liitetiedostona DL 23.9.2019. Näin vertaisellesi jää riittävästi aikaa perehtyä siihen ja antaa palauttetta. Esseesi näkee vain oma pienryhmäsi ja ohjaajat.

      Valmistaudu antamaan palautetta yhdelle ryhmäsi jäsenelle etukäteen kirjallisena ja suullisesti 10.10.2019 lähipäivässä.

      • Tässä on sinun pienryhmäsi: Sinun tulee antaa palautetta vain yhdestä esseestä esim.  Miia -> Maija = Miia antaa palautetta Maijalle. Voit ilman muuta lukea myös muiden ryhmäsi jäsenten esseet. 
      • Ryhmä 3: Tuomas -> Ilkka -> Joonas ->Tuomas
    • icon for activity Ryhmä 4: Lähestymistapani oppimiseen ja opetukseen -essee 1.0 palautus DL 23.9.2019 Forum

      Lähipäivässä 3 (10.10.2019) saatte vertaispalautetta omasta esseestänne ja annatte palautetta toiselle ryhmänne jäsenelle esseestä: Oma lähestymistapa oppimiseen ja opettamiseen. Palauta eseessesi versio 1.0 tänne keskustelufoorumille liitetiedostona DL 23.9.2019. Näin vertaisellesi jää riittävästi aikaa perehtyä siihen ja antaa palauttetta. Esseesi näkee vain oma pienryhmäsi ja ohjaajat.

      Valmistaudu antamaan palautetta yhdelle ryhmäsi jäsenelle etukäteen kirjallisena ja suullisesti 10.10.2019 lähipäivässä.

      • Tässä on sinun pienryhmäsi: Sinun tulee antaa palautetta vain yhdestä esseestä esim.  Miia -> Maija = Miia antaa palautetta Maijalle. Voit ilman muuta lukea myös muiden ryhmäsi jäsenten esseet.
      • Ryhmä 4:  Kristo -> Heini -> Anna -> Kristo
    • icon for activity Ryhmä 5: Lähestymistapani oppimiseen ja opetukseen -essee 1.0 palautus DL 23.9.2019 Forum

      Lähipäivässä 3 (10.10.2019) saatte vertaispalautetta omasta esseestänne ja annatte palautetta toiselle ryhmänne jäsenelle esseestä: Oma lähestymistapa oppimiseen ja opettamiseen. Palauta eseessesi versio 1.0 tänne keskustelufoorumille liitetiedostona DL 23.9.2019. Näin vertaisellesi jää riittävästi aikaa perehtyä siihen ja antaa palauttetta. Esseesi näkee vain oma pienryhmäsi ja ohjaajat.

      Valmistaudu antamaan palautetta yhdelle ryhmäsi jäsenelle etukäteen kirjallisena ja suullisesti 10.10.2019 lähipäivässä.

      • Tässä on sinun pienryhmäsi: Sinun tulee antaa palautetta vain yhdestä esseestä esim.  Miia -> Maija = Miia antaa palautetta Maijalle. Voit ilman muuta lukea myös muiden ryhmäsi jäsenten esseet.
      • Ryhmä 5: Sanna -> Raine -> Kari -> Sanna
    • icon for activity Ryhmä 6: Lähestymistapani oppimiseen ja opetukseen -essee 1.0 palautus DL 23.9.2019 Forum

      Lähipäivässä 3 (10.10.2019) saatte vertaispalautetta omasta esseestänne ja annatte palautetta toiselle ryhmänne jäsenelle esseestä: Oma lähestymistapa oppimiseen ja opettamiseen. Palauta eseessesi versio 1.0 tänne keskustelufoorumille liitetiedostona DL 23.9.2019. Näin vertaisellesi jää riittävästi aikaa perehtyä siihen ja antaa palauttetta. Esseesi näkee vain oma pienryhmäsi ja ohjaajat.

      Valmistaudu antamaan palautetta yhdelle ryhmäsi jäsenelle etukäteen kirjallisena ja suullisesti 10.10.2019 lähipäivässä.

      • Tässä on sinun pienryhmäsi: Sinun tulee antaa palautetta vain yhdestä esseestä esim.  Miia -> Maija = Miia antaa palautetta Maijalle. Voit ilman muuta lukea myös muiden ryhmäsi jäsenten esseet. 
      • Ryhmä 6: Pekka Peljo, Hanna Timonen ja Hanna Hakala
      • Pekka -> Hanna T
      • Hanna T -> Hanna H
      • Hanna H -> Pekka     
    • icon for activity Oma lähestysmistapani opetukseen ja oppimiseen v. 2.0 DL 25.10.2019 Assignment

      Tästä versiosta saat opettajalta palautteen DL 4.11.2019. 

    • icon for activity Esseen lopullisen version palautuslaatikko DL 29.11.2019 Assignment

Previous section

◄Lähipäivä 4: 5.11.2019, Otakaari 1, U402

Next section

Materiaalit ►
Skip Upcoming events
Upcoming events
Loading There are no upcoming events
Go to calendar...
  • Oppiminen ja opetus yliopistossa (5 op) sl. 2019
  • Sections
  • Oppiminen ja opetus yliopistossa (5 op)
  • Ennakkotehtävät ja ohjeet
  • Lähipäivä 1: 10.9.2019, Väre h. L102
  • Lähipäivä 2: 19.9.2019, Otakaari 1, Top Lounge 5 krs
  • Lähipäivä 3: 10.10.2019, Dipoli, Ailigas
  • Lähipäivä 4: 5.11.2019, Otakaari 1, U402
  • Oma lähestymistapani opetukseen ja oppimiseen -essee
  • Materiaalit
  • Aiemmin hankitun osaamisen arviointi (AHOT)
  • Home

Aalto logo

Tuki / Support
  • MyCourses help
  • mycourses(at)aalto.fi
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten

Hi guest! (Log in)
  • Schools
    • School of Arts, Design, and Architecture (ARTS)
    • School of Business (BIZ)
    • School of Chemical Engineering (CHEM)
    • –sGuides for students (CHEM)
    • – Instructions for report writing (CHEM)
    • School of Electrical Engineering (ELEC)
    • School of Engineering (ENG)
    • School of Science (SCI)
    • Language Centre
    • Open University
    • Library
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    • Koronavirus - tietoa opiskelijalle
    • Coronavirus - information for students
    • Coronavirus - information för studerande
    • Koronaviruksen vaikutus opiskeluun: kysymyksiä ja vastauksia
    • Effects of the coronavirus on studies: questions and answers
    • Coronaviruset och studierna: frågor och svar
    • Corona help for teachers
  • Service Links
    • MyCourses
    • - Instructions for Teachers
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Personal data protection instructions for teachers
    • - Instructions for Students
    • - Workspace for thesis supervision
    • WebOodi
    • Into portal for students
    • Courses.aalto.fi
    • Library Services
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Open science and images
    • IT Services
    • Campus maps
    • - Search spaces and see opening hours
    • Restaurants in Otaniemi
    • ASU Aalto Student Union
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Study Skills
    • Support for Studying
    • Starting Point of Wellbeing
    • About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎