A23E53015 - Brändin voiman johtaminen ja arviointi, 11.10.2019-12.12.2019
This course space end date is set to 12.12.2019 Search Courses: A23E53015
Topic outline
-
Tälle alustalle tulevat kurssilla suoritettavat harjoitukset.
-
Ryhmätyö: Gucci: Positive Luxury Assignment
Tästä hakemistosta löytyvät yleisohjeet ryhmätyöhön, itse case-teksti, kaksi artikkelia taustamateriaaliksi (tutkimusartikkeli ja liikkeenjohdolle suunnattu artikkeli).
Lisäksi otsikon alta löytyy palautusalusta sekä word-tiedostolle, että ppt-tiedostolle.Ryhmästä yksi palauttaa molemmat paperit ryhmän puolesta samalle, alla olevalle alustalle.
Lisäksi, palauttakaa tiedostot myös sähköpostitse pdf-muodossa osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fiHuom! Jos työ valmistuu myöhässä, mutta viimeistään 28.11. klo 20.00 mennessä sen voi edelleen palauttaa alustalle. Tehtävä on mukana kurssisuorituksena, mutta maksimipisteistä vähennetään 0,75 pistettä.
-
Yleisohjeet yksilö-/paritehtäviin FilePDF document
Yleisohjeteksti kannattaa lukea ennen harjoitusten tekemistä. Kussakin tehtävässä on maksimissaan kolme artikkelia.
Huom. En huomannut kirjoittaa ohjeisiin pyyntöä kirjoittaa aloitussivulle työn kirjoittajien nimet ja numeroida tehtävien sivut. Työskentelen printtien kanssa. Sivunumerointi ja nimet kansilehdellä kuin myös tiedoston nimessä auttavat välttämään sekaannuksia.
-
PH1: Kulttuurinen brändinrakennus Assignment
Tästä linkistä löytyvät tiedostot tehtävän suorittamiseksi sekä palautusalusta kahdelle-tiedostolle. Muistattehan lähettää molemmat tiedostot myös sähköpostilla, osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi
Huom. Tehtävien nimeäminen ohjeiden mukaan on tärkeää.
-
Ph 1 PPT-esitykset, Kulttuurinen brändinrakennus Folder
-
PH2: Yritysbrändin ja työnantajabrändin rakentaminen Assignment
Tästä linkistä löytyvät tiedostot tehtävän suorittamiseksi, muutama ylimääräinen artikkeli, sekä palautusalusta kahdelle-tiedostolle. Muistattehan lähettää molemmat tiedostot myös sähköpostilla, osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi
Huom. Tehtävien nimeäminen ohjeiden mukaan on tärkeää.
Kaksi tai kolme kurssilaista pyysi kommentteja yksilö/pariharjoitusten tekemistä varten.
Vielä en ole arvioinut ensimmäisen tehtävän tekstejä, mutta tässä muutama yleinen huomio.Ensimmäisen, artikkeliosion teksteissä näkyi papereissa hyvin omakohtainen ote aiheeseen, joka on näissä papereissa myös tavoite.
Jos haluatte vahvistaa paperia, niin usein sen voi tehdä panostamalla tehtävän artikkeleiden sisältöön.
Arvioinnissa haen papereista luettavana olevista artikkeleista löytyvät keskeiset viestit - tällä kertaa kahdesta artikkelista 'Yritys- ja työnantajabrändin' tehtävään.
Jos haluatte, niin voitte käyttää akateemista viittauskäytäntöä, mutta jos se on vierasta ja hankalaa, niin riittää, että mainitsette artikkelin kirjoittajan nimen, kun kerrotte hänen näkemyksistään. Tehtävässä on tarkoitus hyödyntää molempia artikkeleita (joissakin tehtävissä kolmea). Mutta, vaikka aina ei ehdi käymään molempia artikkeleita tai vain osan artikkeleista, niin tehtävä kannattaa silti tehdä ja etsiä esimerkkitapaus, johon soveltaa luettua.Toisessa, empiirisessä osiossa on eduksi, jos löydätte esimerkit (tässä työpaikkailmoitukset), joiden avulla voitte keskustella ensimmäisen osion esiin nostamista aiheista monipuolisesti.
Toivottavasti tästä oli apua. Ja toivottavasti koette tehtävän mielenkiintoisena. -
PH2 PPT-esitykset Yritysbrändin ja työnantajabrändin rakentaminen Folder
-
Ph 3: Kuluttajien rooli brändin rakentajina Assignment
Tästä linkistä löytyvät tiedostot tehtävän suorittamiseksi, muutama ylimääräinen artikkeli, sekä palautusalusta kahdelle-tiedostolle. Muistattehan lähettää molemmat tiedostot myös sähköpostilla, osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi
Huom. Tehtävien nimeäminen ohjeiden mukaan on tärkeää.
-
PH3 PPT -esitykset kuluttaja brändin rakentajana Folder
-
Ph 4: Brändi johtoryhmän /johtamisen työvälineeksi Assignment
Neljänteen tehtävään laadin harjoituksen, jossa ei edellytetä empiirisen artikkelin tai materiaalin etsimistä. Teille laatimassani tehtävässä on ajatus, että teille jäisi aikaa Seddonin artikkelien sisältöön tutustumiseen ja pohdiskeluun.
Muistattehan nimetä taas tehtävät kuin aiemmin ja lähettää samat tiedostot myös osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi
Työn iloa Seddonin artikkeleiden parissa.
-
Ph 4: Brändi johtoryhmän /johtamisen työvälineeksi Folder
-