Topic outline

  • Tälle alustalle tulevat kurssilla suoritettavat harjoitukset. 

    • Assignment icon
      Ryhmätyö: Gucci: Positive Luxury Assignment
      Not available unless: You are a(n) Student

      Tästä hakemistosta löytyvät yleisohjeet ryhmätyöhön, itse case-teksti, kaksi artikkelia taustamateriaaliksi (tutkimusartikkeli ja liikkeenjohdolle suunnattu artikkeli). 
      Lisäksi otsikon alta löytyy palautusalusta sekä word-tiedostolle, että ppt-tiedostolle. 

      Ryhmästä yksi palauttaa molemmat paperit ryhmän puolesta samalle, alla olevalle alustalle. 
      Lisäksi, palauttakaa tiedostot myös sähköpostitse pdf-muodossa osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi 

      Huom!  Jos työ valmistuu myöhässä, mutta viimeistään 28.11. klo 20.00 mennessä sen voi edelleen palauttaa alustalle. Tehtävä on mukana kurssisuorituksena, mutta maksimipisteistä vähennetään 0,75 pistettä. 



    • File icon
      Yleisohjeet yksilö-/paritehtäviin File
      Not available unless: You are a(n) Student

      Yleisohjeteksti kannattaa lukea ennen harjoitusten tekemistä.  Kussakin tehtävässä on maksimissaan kolme artikkelia. 

      Huom. En huomannut kirjoittaa ohjeisiin pyyntöä kirjoittaa aloitussivulle työn kirjoittajien nimet ja numeroida tehtävien sivut. Työskentelen printtien kanssa. Sivunumerointi ja nimet kansilehdellä kuin myös tiedoston nimessä auttavat välttämään sekaannuksia.  


    • Assignment icon
      PH1: Kulttuurinen brändinrakennus Assignment
      Not available unless: You are a(n) Student

      Tästä linkistä löytyvät tiedostot tehtävän suorittamiseksi sekä palautusalusta kahdelle-tiedostolle. Muistattehan lähettää molemmat tiedostot myös sähköpostilla, osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi   

      Huom. Tehtävien nimeäminen ohjeiden mukaan on tärkeää. 

    • Folder icon
      Ph 1 PPT-esitykset, Kulttuurinen brändinrakennus Folder
      Not available unless: You belong to a group in Parit
    • Assignment icon
      PH2: Yritysbrändin ja työnantajabrändin rakentaminen Assignment
      Not available unless: You belong to a group in Parit

      Tästä linkistä löytyvät tiedostot tehtävän suorittamiseksi, muutama ylimääräinen artikkeli, sekä palautusalusta kahdelle-tiedostolle. Muistattehan lähettää molemmat tiedostot myös sähköpostilla, osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi  

      Huom. Tehtävien nimeäminen ohjeiden mukaan on tärkeää. 

      Kaksi tai kolme kurssilaista pyysi kommentteja yksilö/pariharjoitusten tekemistä varten.
      Vielä en ole arvioinut ensimmäisen tehtävän tekstejä, mutta tässä muutama yleinen huomio. 

      Ensimmäisen, artikkeliosion teksteissä näkyi papereissa hyvin omakohtainen ote aiheeseen, joka on näissä papereissa myös tavoite.
      Jos haluatte vahvistaa paperia, niin usein sen voi tehdä panostamalla tehtävän artikkeleiden sisältöön. 
      Arvioinnissa haen papereista luettavana olevista artikkeleista löytyvät keskeiset viestit - tällä kertaa kahdesta artikkelista 'Yritys- ja työnantajabrändin' tehtävään. 
      Jos haluatte, niin voitte käyttää akateemista viittauskäytäntöä, mutta jos se on vierasta ja hankalaa, niin riittää, että mainitsette artikkelin kirjoittajan nimen, kun kerrotte hänen näkemyksistään. 
      Tehtävässä on tarkoitus hyödyntää molempia artikkeleita (joissakin tehtävissä kolmea). Mutta, vaikka aina ei ehdi käymään molempia artikkeleita tai vain osan artikkeleista, niin tehtävä kannattaa silti tehdä ja etsiä esimerkkitapaus,  johon soveltaa luettua. 

      Toisessa, empiirisessä osiossa on eduksi, jos löydätte esimerkit (tässä työpaikkailmoitukset), joiden avulla voitte keskustella ensimmäisen osion esiin nostamista aiheista monipuolisesti. 

      Toivottavasti tästä oli apua. Ja toivottavasti koette tehtävän mielenkiintoisena. 

    • Folder icon
      PH2 PPT-esitykset Yritysbrändin ja työnantajabrändin rakentaminen Folder
      Not available unless: You belong to a group in Parit
    • Assignment icon
      Ph 3: Kuluttajien rooli brändin rakentajina Assignment
      Not available unless: You belong to a group in Parit

      Tästä linkistä löytyvät tiedostot tehtävän suorittamiseksi, muutama ylimääräinen artikkeli, sekä palautusalusta kahdelle-tiedostolle. Muistattehan lähettää molemmat tiedostot myös sähköpostilla, osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi  

      Huom. Tehtävien nimeäminen ohjeiden mukaan on tärkeää. 


    • Folder icon
      PH3 PPT -esitykset kuluttaja brändin rakentajana Folder
      Not available unless: You belong to a group in Parit
    • Assignment icon
      Ph 4: Brändi johtoryhmän /johtamisen työvälineeksi Assignment
      Not available unless: You are a(n) Student

      Neljänteen tehtävään laadin harjoituksen, jossa ei edellytetä empiirisen artikkelin tai materiaalin etsimistä. Teille laatimassani tehtävässä on ajatus, että teille jäisi aikaa Seddonin artikkelien sisältöön tutustumiseen ja pohdiskeluun. 

      Muistattehan nimetä taas tehtävät kuin aiemmin ja lähettää samat tiedostot myös osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi 

      Työn iloa Seddonin artikkeleiden parissa. 


    • Folder icon
      Ph 4: Brändi johtoryhmän /johtamisen työvälineeksi Folder
      Not available unless: You belong to a group in Parit