Opening the Black Box of Content Marketing -tutkimusraportti
Kymmenen väitettä sisältömarkkinoinnista, Hanna Reinikainen, Mari Ainasoja,
Sanna Rytövuori, Niina Uusitalo, Elina Vulli, Matias Lievonen, Vilma Luoma-aho,
Andra Aldea-Löppönen, Susanne Cederberg, Jyväskylän yliopisto, 2018
Tutkimusten mukaan jopa joka viides suomalainen nainen on tahattomasti lapseton ja lähes joka seitsemäs raskaus päättyy keskenmenoon. Toisaalta taas joka kuudes alle 34-vuotiaista naisista on vapaaehtoisesti lapseton. Felicitas Mehiläinen halusi lähteä lisäämään tietoisuutta lapsettomuudesta ja siitä, miten aihetta kannattaa lähestyä, jotta lapsettomien oikeus henkilökohtaiseen kokemukseen toteutuisi.
Tunnistimme lapsettomuuteen liittyvät syvemmät haasteet ja faktan, että lapsettomuus on fyysisen asian lisäksi vahvasti sosiaalinen kokemus. Siksi parasta palvelua Felicitaksen asiakkaille – ja kaikille lapsettomille – oli nostaa esille sosiaaliset kokemukset rehellisesti ja samaistuttavasti.