Gå direkt till huvudinnehåll
MyCourses MyCourses
  • Högskolor
    Handelshögskolan (BIZ) Högskolan för elektroteknik (ELEC) Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG) Högskolan för kemiteknik (CHEM) – Andra guider (CHEM) – Anvisning för literaturarbeten (CHEM) Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS) Högskolan för teknikvetenskaper (SCI) Andra studier Språkcentret Open University Biblioteket Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • Länkar till tjänster
    MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - Anvisningar för studerande - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision Sisu Studentguide Courses.aalto.fi Unverisitets bibliotek - Resourcesguides - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder IT-tjänster Campus - Byggnads öppettider Restaurants in Otaniemi AUS Aalto-universitetets studentkår Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Studiekompetens Vägledning och stöd för studerande Starting Point of Wellbeing Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)

close

Can not find the course?
try also:

  • Sisu
  • Courses.aalto.fi

MEC-E3001 - Product Development Project V D, Lecture, 15.9.2021-11.5.2022

This course space end date is set to 11.05.2022 Search Courses: MEC-E3001

  1. Framsida
  2. Kurser
  3. högskolan f?...
  4. institutionen...
  5. mec-e3001 - p...
  6. Sektioner
  7. Student Profiles
 
Kursens beskrivning
 

Student Profiles

  • Student Profiles

    Student Profiles

    Every year we try to ensure the best learning experience for the PdP students. That's why we ask for the student profiles; to know more about you. We will use the A4 student profile to match you with your future team that shares similar kind of interests in projects as you do. This approach has proved to be better than a dating app! We will do our best to find your other half ☺️. [According to GDPR, we do not register your profiles and you are not forced to provide any information that is inconvenient to you]

    When forming the teams, we will value your field of study, topics of interest, previous experiences, what you are eager to learn, and what particular project challenges make you tick. 

    For this purpose, we kindly ask you to draft your Student Profile and include the following:

    • Picture of yourself.
    • Name.
    • Contact. [email, mobile]
    • Field of study.
    • Personal interests or expertise (e.g. building scale models or robots in the free time).
    • Other experiences (e.g. volunteer to the local fire brigade).
    • List of most and least preferable project briefs.


    Additionally, if you are interested in becoming a project manager, please include that in your A4 Profile. For this purpose, don't forget to tick the box that says: I want to become a project manager. Write a short description explaining your motivation, relevant background, experience or personality traits that make you an excellent candidate to become a team leader. More information about the Project Manager role is here.

    Please find the A4 profile reference below.

    Deliver your student Profile until 26th September, at 23:59, at the delivering Student profile section.



    • icon for activity
      FilA4 Profile reference
      PDF-dokument
    • icon for activity
      InlämningsuppgiftStudent Profile Submission Inlämningsuppgift
    • icon for activity
      SidaAdditional Information about Project Managers Sida

Föregående sektion

◄Calendar & Lectures

Nästa sektion

Project topics►
Hoppa över Kommande händelser
Kommande händelser
Laddar Det finns inga framtida händelser
Gå till Kalender
  • MEC-E3001 - Product Development Project V D, Lecture, 15.9.2021-11.5.2022
  • Sektioner
  • PdP Home Page
  • Calendar & Lectures
  • Student Profiles
  • Project topics
  • Deliverables
  • Student Teams
  • PDP Workshops
  • Checkpoint Meetings (CPMs)
  • Halfway Show
  • PDP Gala
  • Grading Session
  • Economy Officers
  • Lectures Material
  • Safety Officers
  • PD6
  • Framsida
  • Kalender
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
Opiskelijoille / Students
  • MyCourses instructions for students
  • email: mycourses(at)aalto.fi
Opettajille / Teachers
  • MyCourses help
  • MyTeaching Support form
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)
  • Högskolor
    • Handelshögskolan (BIZ)
    • Högskolan för elektroteknik (ELEC)
    • Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG)
    • Högskolan för kemiteknik (CHEM)
    • – Andra guider (CHEM)
    • – Anvisning för literaturarbeten (CHEM)
    • Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS)
    • Högskolan för teknikvetenskaper (SCI)
    • Andra studier
    • Språkcentret
    • Open University
    • Biblioteket
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • Länkar till tjänster
    • MyCourses
    • - MyCourses instructions for Teachers
    • - Anvisningar för studerande
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Data protection instructions for teachers
    • - Workspace for thesis supervision
    • Sisu
    • Studentguide
    • Courses.aalto.fi
    • Unverisitets bibliotek
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder
    • IT-tjänster
    • Campus
    • - Byggnads öppettider
    • Restaurants in Otaniemi
    • AUS Aalto-universitetets studentkår
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Studiekompetens
    • Vägledning och stöd för studerande
    • Starting Point of Wellbeing
    • Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎