Siirry pääsisältöön
Sivupaneeli
Etusivu
Koulut
Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG)
Kauppakorkeakoulu (BIZ)
Kemian tekniikan korkeakoulu (CHEM)
Perustieteiden korkeakoulu (SCI)
Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC)
Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS)
Kielikeskus
Avoin yliopisto
Kirjasto
Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus
UNI (tentit)
Sandbox
Kurssipalaute
Palvelulinkit
ALLWELL?
-Opiskelutaidot
-Opiskelijan ohjaus ja tuki
-Starting Point of Wellbeing
-AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselystä
MyCourses
- MyCourses ohjeita opettajille
- MyCourses ohjeita opiskelijoille
- Varaa online aika digitaalisen opetuksen asiantuntijalta (opetttajille)
- Opetuksen digitaaliset työvälineet
- Opetuksen tietosuojaa opettajille
- Työtila opinnäyteohjaukseen
- Kurssipalautetyökalun ohjeeseen
Sisu
Opiskelijan opas
Courses.aalto.fi
Metacampus
- Lisätietoja Metacampus oppimisympäristöstä sekä Unite! yhteistyöstä
Kirjasto- ja tietopalvelut
- Tiedonhakijan oppaat
- Imagoa / Avoin tiede ja kuvien käyttö
Tietotekniikkapalvelut
Kampuskartat
- Etsi tiloja ja tarkista rakennusten aukioloajat
Lounaat Otaniemi
AYY Aalto-yliopiston ylioppilaskunta
Aallon yhteisötori
Intelliboard
Oppijan raportit
Opettajan raportit
IntelliBoard system raport (admin only)
Lisää
Hae sisältöjä kursseiltasi
Sulje
Hae sisältöjä kursseiltasi
Course search
Close
Hae sisältöjä kursseiltasi
Etsi kursseja myös:
Sisu
tai
Courses.aalto.fi
Vaihda hakusyöttöä
suomi (fi)
English (en)
suomi (fi)
svenska (sv)
Käytät vierailijatunnusta
Kirjaudu
Etusivu
Koulut
Tiivistä
Laajenna
Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG)
Kauppakorkeakoulu (BIZ)
Kemian tekniikan korkeakoulu (CHEM)
Perustieteiden korkeakoulu (SCI)
Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC)
Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS)
Kielikeskus
Avoin yliopisto
Kirjasto
Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus
UNI (tentit)
Sandbox
Kurssipalaute
Palvelulinkit
Tiivistä
Laajenna
ALLWELL?
-Opiskelutaidot
-Opiskelijan ohjaus ja tuki
-Starting Point of Wellbeing
-AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselystä
MyCourses
- MyCourses ohjeita opettajille
- MyCourses ohjeita opiskelijoille
- Varaa online aika digitaalisen opetuksen asiantuntijalta (opetttajille)
- Opetuksen digitaaliset työvälineet
- Opetuksen tietosuojaa opettajille
- Työtila opinnäyteohjaukseen
- Kurssipalautetyökalun ohjeeseen
Sisu
Opiskelijan opas
Courses.aalto.fi
Metacampus
- Lisätietoja Metacampus oppimisympäristöstä sekä Unite! yhteistyöstä
Kirjasto- ja tietopalvelut
- Tiedonhakijan oppaat
- Imagoa / Avoin tiede ja kuvien käyttö
Tietotekniikkapalvelut
Kampuskartat
- Etsi tiloja ja tarkista rakennusten aukioloajat
Lounaat Otaniemi
AYY Aalto-yliopiston ylioppilaskunta
Aallon yhteisötori
Intelliboard
Tiivistä
Laajenna
Oppijan raportit
Opettajan raportit
IntelliBoard system raport (admin only)
Näytä kaikki
Tiivistä kaikki
Avaa kurssisisältö
Avaa lohkot
PED-9001 Teaching assistant as a learning instructor, 2 cr (autumn 2022)
Kurssiesite
Etusivu
Kurssit
Henkilöstökoulutus
Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus
PED-9001 Teaching assistant as a learning instructor, 2 cr (autumn 2022)
Osiot
Teaching session 1 (13.10): Introduction
Osion kuvaus
Teaching session 1 (13.10): Introduction
Valitse aktiviteetti Slides for the first session
Slides for the first session
Tiedosto
PDF
Valitse aktiviteetti Assignments for the next session:Orientation quest...
Assignments for the next session:
Orientation questions
to an experienced teaching assistant and/or teacher (DL 24.10)
Fill the
Excel spreadsheet
about the observation
s
(DL 26.10)
Valitse aktiviteetti Orientation for the second teaching session: Questions for a seasoned teaching assistant and/or teacher? DL 24.10
Orientation for the second teaching session: Questions for a seasoned teaching assistant and/or teacher? DL 24.10
Keskustelualue
Suoritus
Opiskelijoiden täytyy
Lähetä viestejä: 1
Valitse aktiviteetti Excel spreadsheet about the observations
Excel spreadsheet about the observations
Verkko-osoite
Valitse aktiviteetti Substitute assignment if you were absent
Substitute assignment if you were absent
Tehtävä
◄
Previous section
Pre-assignment (DL 10.10)
Next section
►
Teaching session 2 (27.10): Interaction and feedback