Registreringsalternativ

Huomaa! Kurssikuvaus vahvistetaan kahdeksi lukuvuodeksi kerrallaan ja esimerkiksi osaamistavoitteet, arviontimenetelmät ja keskeinen sisältö pysyvät pääsääntöisesti samana. Kullakin toteutuskerralla voidaan kuitenkin kurssiesitteen avulla tarkentaa ja muuttaa kurssin toteutustapaa, kuten kontaktiopetuksen järjestämistapaa, arviointimenetelmien painotusta tai materiaaleja.

OSAAMISTAVOITTEET

Kypsyysnäytteellä osoitetaan perehtyneisyyttä opinnäytteen alaan ja opiskelijan koulusivistyskielen (suomen tai ruotsin) kielen taitoa.

Laajuus: 0

Aikataulu: 25.04.2025 - 09.05.2025

Vastuuopettaja (voimassa koko opetussuunnitelmakauden):

Vastuuopettaja (koskee tätä kurssikertaa): Tapani Möttönen

Kurssin yhteystiedot (koskee tätä kurssikertaa):

Kurssin CEFR-taso (voimassa koko opetussuunnitelmakauden):

Opetuskieli ja suorituskielet (koskee tätä kurssikertaa):

Teaching language: Finnish. Languages of study attainment: Finnish, Swedish

SISÄLTÖ, ARVIOINTI JA KUORMITTAVUUS

Sisältö
  • voimassa koko opetussuunnitelmakauden:

    Yksityiskohtaiset tiedot kypsyysnäytteen suorittamisesta löytyvät Opiskelijan oppaasta (www.aalto.fi/fi/kieli-ja-viestintaopinnot/kypsyysnayte).

Työmäärä toteutustavoittain
  • voimassa koko opetussuunnitelmakauden:

    Ensisijaisesti tekstityöpajoihin osallistuminen syksyllä tai keväällä.

PERUSTIETOJA

Korvaavuudet
Esitiedot
  • voimassa koko opetussuunnitelmakauden:

    Esitiedot

LISÄTIETOJA

Lisätietoja
  • voimassa koko opetussuunnitelmakauden:

    Opetuskieli: suomi

    Opetusperiodi: 2024-2025 Syksy I - Kevät V
    2025-2026 Syksy I - Kevät V

    Ilmoittautuminen:

    Tekstityöpajat ensisijaisesti muodin pääaineen opiskelijoille (koulusivistyskieli suomi). Kypsyysnäytteen ruotsin kielellä suorittaville ohjeet Opiskelijan oppaassa. Sisu. Kursseille ottamisen priorisointijärjestys Aalto ARTSissa vahvistettujen priorisointikriteereiden mukaisesti https//www.aalto.fi/fi/palvelut/kursseille-ilmoittautuminen-ja-priorisointijarjestys-taiteiden-ja-suunnittelun


Gäster inte kan komma åt den här kursen arbetsyta, försök att logga in