Gå direkt till huvudinnehåll
MyCourses
  • Framsida
  • Högskolor
    Handelshögskolan (BIZ)
    Högskolan för elektroteknik (ELEC)
    Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG)
    Högskolan för kemiteknik (CHEM)
    Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS)
    Högskolan för teknikvetenskaper (SCI)
    Andra studier
    Språkcentret
    Open University
    Biblioteket
    Aalto university pedagogical training programme
    UNI (exams)
    Sandbox
  • Länkar till tjänster
    ALLWELL? - Studiekompetens - Vägledning och stöd för studerande - Starting Point of Wellbeing - Om AllWell? -enkäten
    MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - Anvisningar för studerande - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision
    Sisu
    Studentguide
    Courses.aalto.fi
    Unverisitets bibliotek - Resourcesguides
    - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder IT-tjänster
    Campus - Byggnads öppettider
    Restaurants in Otaniemi
    AUS Aalto-universitetets studentkår
    Aalto Marketplace
  • Intelliboard
    IntelliBoard raport Student raport Lärare raportit
  • Mer
Stäng

Close
Du kan också söka kurser: Sisu och Courses.aalto.fi
Växla sökinmatning
sv
en fi sv
Du är för tillfället inloggad som gästanvändare
Logga in
Framsida Högskolor Fäll ihop Expandera
Handelshögskolan (BIZ) Högskolan för elektroteknik (ELEC) Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG) Högskolan för kemiteknik (CHEM) Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS) Högskolan för teknikvetenskaper (SCI) Andra studier Språkcentret Open University Biblioteket Aalto university pedagogical training programme UNI (exams) Sandbox
Länkar till tjänster Fäll ihop Expandera
ALLWELL? - Studiekompetens - Vägledning och stöd för studerande - Starting Point of Wellbeing - Om AllWell? -enkäten MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - Anvisningar för studerande - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision Sisu Studentguide Courses.aalto.fi Unverisitets bibliotek - Resourcesguides - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder IT-tjänster Campus - Byggnads öppettider Restaurants in Otaniemi AUS Aalto-universitetets studentkår Aalto Marketplace
Intelliboard Fäll ihop Expandera
IntelliBoard raport Student raport Lärare raportit

Teaching assistant as a learning instructor, autumn 2021 group B

Kursens beskrivning
  1. Framsida
  2. Kurser
  3. Personnel training
  4. Aalto university pedagogical training programme
  5. Teaching assistant as a learning instructor, autumn 2021 group B
  6. Sektioner
  7. Teaching observations
  8. Teaching observation 1 (focus on interaction), given links to teaching are used for this observation. DL 12.10.2021

Teaching observation 1 (focus on interaction), given links to teaching are used for this observation. DL 12.10.2021

Krav för slutförande
Lämna in

Instructions:

  • Watch the two videos (below) of teaching sessions.
  • Observe teaching and focus on interaction.
  • Note down at least the following: How do you see interaction in (recorded) teaching? How was it created? How the teacher took into account students who watch remote teaching?  What approaches were used? Which aspects you found supported students' learning process? You can add reflections and insights of your own. 
  • Use the feedback form for this; it appears below this text after clicking on the title of this box. The form has generic instructions on points to pay attention to when observing a teaching session. You may follow these instructions to expand your observation, but remember that your task this time is to focus on interaction.
  • Although you use the framework given in the form to write on this teaching observation, reflect on the teaching situation by also thinking about the issues on interaction and feedback that we discussed in the classroom (that are summarised in the slides) and elaborate on each section in the form. 
  • Return the form containing your observations and reflections to this submission box.  This is an individual assignment.
This activity is automatically marked as completed when you submit the assignment. Teachers grade the submission later.

    • Observation feedback form_#1.docx Observation feedback form_#1.docx
      22 september 2021, 08:34
    Previous activity
    ◄ Substitute assignment DL 21.11
    Next activity
    Teaching observation 2 (focus on student activity and motivation), DL 9.11.2021 ►

    Aalto logo

    Tuki / Support
    Opiskelijoille / Students
    • MyCourses instructions for students
    • email: mycourses(at)aalto.fi
    Opettajille / Teachers
    • MyCourses help
    • MyTeaching Support form
    Palvelusta
    • MyCourses rekisteriseloste
    • Tietosuojailmoitus
    • Palvelukuvaus
    • Saavutettavuusseloste
    About service
    • MyCourses protection of privacy
    • Privacy notice
    • Service description
    • Accessibility summary
    Service
    • MyCourses registerbeskrivining
    • Dataskyddsmeddelande
    • Beskrivining av tjänsten
    • Sammanfattning av tillgängligheten
    
    Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)