Gå direkt till huvudinnehåll
☰
Sidopanel
MyCourses
Högskolor
Handelshögskolan (BIZ)
Högskolan för elektroteknik (ELEC)
Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG)
Högskolan för kemiteknik (CHEM)
– Andra guider (CHEM)
– Anvisning för literaturarbeten (CHEM)
Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS)
Högskolan för teknikvetenskaper (SCI)
Andra studier
Språkcentret
Open University
Biblioteket
Aalto university pedagogical training program
UNI (exams)
Sandbox
Länkar till tjänster
MyCourses
- MyCourses instructions for Teachers
- Anvisningar för studerande
- Teacher book your online session with a specialist
- Digital tools for teaching
- Data protection instructions for teachers
- Workspace for thesis supervision
Sisu
Studentguide
Courses.aalto.fi
Unverisitets bibliotek
- Resourcesguides
- Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder
IT-tjänster
Campus
- Byggnads öppettider
Restaurants in Otaniemi
AUS Aalto-universitetets studentkår
Aalto Marketplace
ALLWELL?
Studiekompetens
Vägledning och stöd för studerande
Starting Point of Wellbeing
Om AllWell? -enkäten
(sv)
(en)
(fi)
(sv)
Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (
Logga in
)
Course search
Sök
Can not find the course?
try also:
Sisu
Courses.aalto.fi
A!Peda Intro 43 (English) spring 2020
Framsida
Kurser
Personnel training
aalto univers...
a!peda intro ...
Sektioner
useful extra ...
why teachers ...
Why teachers cooperate: an expectancy-value model of teacher cooperation
An article about teacher cooperation
Klicka på
https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10212-018-0368-y
för att öppna resurs
◄ Teaching practice plan - DL 18.2.2020
Hoppa till...
Hoppa till...
Announcements
Allmän diskussion
Course description
Submit your pre-assignment here
Learning log 1 - DL 21.1.2020
Reading task I (Biggs & Tang) - DL 24.1.2020
Reading task II (Hunt & Chalmers) - DL 24.1.2020
AllWell? The role of teaching in study well-being (YouTube video)
Learning log 2 - DL 4.2.2020
Learning log 3 - DL 18.2.2020
Reading assignment
Write a plan for your teaching practice and submit it by 18.2.2020
Agenda of the Contact Session 4
Presemo feedback about the Contact session 4
Learning log 4 - DL 1.3.2020
Contact Session 5 slides
Course feedback link
Teaching practice plan - DL 18.2.2020
Aalto.fi: Services for teachers
Aalto.fi: Emergency procedures
Tenure track evaluation criteria (incl. portfolio guidelines)
Group Spiderwebs
Teaching teaching & understanding understading (1/3)
Teaching teaching & understanding understading (2/3)
Teaching teaching & understanding understading (3/3)
Teaching in an online learning context
Flipped Learning, list of articles
Flipped Learning (materials in Finnish)
Aalto.fi: Services for teachers ►
A!Peda Intro 43 (English) spring 2020
Sektioner
Welcome to Aalto Pedagogical training!
Pre-assignment
Contact session 1: Wednesday 15.1. at 9.00-15:30
Contact session 2: Wednesday 29.1. at 12.00-16.00
Contact session 3: Wednesday 12.2. at 9.00-15.30
Contact session 4: Wednesday 26.2. at 12.00-16.00
Contact session 5: Wednesday 4.3. at 9.00-15.30
Peer-group working
Written plan for the Teaching practice: Inbox & guidelines
Useful extra materials
Framsida
Kalender
Learner Metrics