OSAAMISTAVOITTEET
Kurssi toimii johdatuksena markkinoinnin peruskäsitteisiin ja teorioihin. Kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinasuuntautuneen liiketoiminnan ja johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Hän osaa soveltaa markkinoinnin käsitteitä ja malleja liiketoiminnan analysointiin ja liiketoiminnan kehittämiseen.
Laajuus: 6
Aikataulu: 08.01.2025 - 09.04.2025
Vastuuopettaja (voimassa koko opetussuunnitelmakauden):
Vastuuopettaja (koskee tätä kurssikertaa): Johanna Frösén
Kurssin yhteystiedot (koskee tätä kurssikertaa):
Kurssin CEFR-taso (voimassa koko opetussuunnitelmakauden):
Opetuskieli ja suorituskielet (koskee tätä kurssikertaa):
Teaching language: Finnish. Languages of study attainment: Finnish
SISÄLTÖ, ARVIOINTI JA KUORMITTAVUUS
Sisältö
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Kurssin ydinteemoihin kuuluvat markkinoinnin johtamisen keskeiset periaatteet liittyen kohdennettuun markkinointiin, markkinoinnin kilpailukeinoihin, kuluttajakäyttäytymiseen, asiakaskokemukseen, markkinatutkimukseen ja -analytiikkaan, brändien johtamiseen ja markkinointistrategiaan.
Toteutus, työmuodot ja arvosteluperusteet
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Yksilötehtävät, ryhmätyöt, tentti
Työmäärä toteutustavoittain
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Kontaktiluennot, lukemistot, ryhmätyöt, tentti
PERUSTIETOJA
Oppimateriaali
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Luentokalvot ja muu opettajan osoittama materiaali. Ilmoitetaan kurssin alkaessa.
Korvaavuudet
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Esitiedot
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
LISÄTIETOJA
Lisätietoja
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Opetuskieli: suomi
Opetusperiodi: 2024-2025 Kevät III - IV
2025-2026 Kevät III - IV