Skip to main content
MyCourses MyCourses
  • Schools
    School of Arts, Design, and Architecture (ARTS) School of Business (BIZ) School of Chemical Engineering (CHEM) –sGuides for students (CHEM) – Instructions for report writing (CHEM) School of Electrical Engineering (ELEC) School of Engineering (ENG) School of Science (SCI) Language Centre Open University Library Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • Service Links
    MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - MyCourses instructions for Students - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Personal data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision Sisu Student guide Courses.aalto.fi Library Services - Resourcesguides - Imagoa / Open science and images IT Services Campus maps - Search spaces and see opening hours Restaurants in Otaniemi ASU Aalto Student Union Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Study Skills Guidance and support for students Starting Point of Wellbeing About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Hi guest! (Log in)

close

Can not find the course?
try also:

  • Sisu
  • Courses.aalto.fi

EDDS

  1. Home
  2. Courses
  3. Personnel training
  4. aalto univers...
  5. EDDS
  6. Sections
  7. studio 2: 22....
 
Syllabus
 

Studio 2: 22.1.2018 klo 13:00-15, Otakaari 4, h. 203b

  • Studio 2: 22.1.2018 klo 13:00-15, Otakaari 4, h. 203b

    Studio 2: 22.1.2018 klo 13:00-15, Otakaari 4, h. 203b

    Tehtävät: ENG DigiDevelopment –2. studioon

      

    1. Tarkenna aloittamaasi kehittämistehtävää.

     

    • Täydennä ja syvennä aloittamaasi ennakkotehtävää. Pohdi ja kirjoita myös pedagogiset perustelut valinnoillesi.

    • Mikä on ongelma, jonka haluat ratkaista opetusteknologiaa hyödyntämällä? tai

    • Mikä on tavoite, jonka haluat saavuttaa opetusteknologiaa hyödyntämällä?

    • Mitä hyötyä siitä tulee olemaan opiskelijalle ja opettajalle?

    • Mitä haasteita siitä tulee olemaan opiskelijalle ja opettajalle?

    • Miten tämän teknologian käyttäminen tukee opiskelijan oppimista kurssillasi?

    • Oletko löytänyt tutkimusta tästä teemasta? Jos niin, niin mitä hyötyä siitä on ollut sinun kehittämistehtävällesi?

    • Ovatko workshopit (video, flipped, mycourses) tukeneet kehittämistehtävääsi?

     

    Palauta tehtäväsi MyCourses -ympäristöön EDDS-työtilaan liitteenä keskustelualueelle -1. versio suunnitelmasta / 1. version of the plan DL 19.1.2018.

     
    2. Etsi ainakin yksi omaan ”teemaan” liittyvä tutkimusartikkeli.

     

    • Tee artikkelista lyhyt 200-500 sanan esittely + linkki artikkelikeskustelualueelle (MyCourses).

    • Tuo se mukanasi seuraavaan tapaamiseen (educational technology teemalla löytyy aika paljon artikkeleita alalta). Olen myös lisännyt materiaalia liittyen flipped learning –teemaan MyCoursesin materiaalikansioon.

      

    Tapaamme tapaamistamme maanantaina 22.1.2018 klo 13:00-15 tilassa Otakaari 4, h. 203b.


    • icon for activity
      FileStudio 2 slidet File
      PDF document
    • icon for activity
      Forum1. versio suunnitelmasta / 1. version of the plan Forum
      Start discussions: 1

      Palauta liitteenä tänne keskustelualueelle päivitetty versio kehittämissuunnitelmastasi.

    • icon for activity
      ForumOmaan teemaan liittyvä tutkimusartikkeli Forum
      Start discussions: 1

      Etsi tutkimusartikkeli liittyen oman kehittämishankkeesi teemaan. Esim. Educational technology -käsitteellä löytyy hyviä artikkeleita.

      Kirjoita tänne keskustelualueelle tiivis kuvaus artikkelista (200-400 sanaa) ja linkki artikkeliin. Ota mukaasi artikkelisi seuraavaan tapaamiseen 22.1.2018.

Previous section

◄Studio 1: 14.11.2017 klo 9-11, otakaari 4, 203b

Next section

Studio 3►
Skip Upcoming events
Upcoming events
Loading There are no upcoming events
Go to calendar...
  • EDDS
  • Sections
  • ENG's DigiDevelopment Studios - EDDS
  • Ennakkotehtävät/Pre-assignments
  • Workshoppien kuvaukset ja aikataulut / Workshops' descriptions and schedules
  • Studio 1: 14.11.2017 klo 9-11, otakaari 4, 203b
  • Studio 2: 22.1.2018 klo 13:00-15, Otakaari 4, h. 203b
  • Studio 3
  • Materiaalit/Materials
  • Assignments
  • Home
  • Calendar
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
Opiskelijoille / Students
  • MyCourses instructions for students
  • email: mycourses(at)aalto.fi
Opettajille / Teachers
  • MyCourses help
  • MyTeaching Support form
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Hi guest! (Log in)
  • Schools
    • School of Arts, Design, and Architecture (ARTS)
    • School of Business (BIZ)
    • School of Chemical Engineering (CHEM)
    • –sGuides for students (CHEM)
    • – Instructions for report writing (CHEM)
    • School of Electrical Engineering (ELEC)
    • School of Engineering (ENG)
    • School of Science (SCI)
    • Language Centre
    • Open University
    • Library
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • Service Links
    • MyCourses
    • - MyCourses instructions for Teachers
    • - MyCourses instructions for Students
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Personal data protection instructions for teachers
    • - Workspace for thesis supervision
    • Sisu
    • Student guide
    • Courses.aalto.fi
    • Library Services
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Open science and images
    • IT Services
    • Campus maps
    • - Search spaces and see opening hours
    • Restaurants in Otaniemi
    • ASU Aalto Student Union
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Study Skills
    • Guidance and support for students
    • Starting Point of Wellbeing
    • About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎