Skip to main content
MyCourses MyCourses
  • Schools
    School of Arts, Design, and Architecture (ARTS) School of Business (BIZ) School of Chemical Engineering (CHEM) –sGuides for students (CHEM) – Instructions for report writing (CHEM) School of Electrical Engineering (ELEC) School of Engineering (ENG) School of Science (SCI) Language Centre Open University Library Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • Service Links
    MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - MyCourses instructions for Students - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Personal data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision Sisu Student guide Courses.aalto.fi Library Services - Resourcesguides - Imagoa / Open science and images IT Services Campus maps - Search spaces and see opening hours Restaurants in Otaniemi ASU Aalto Student Union Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Study Skills Guidance and support for students Starting Point of Wellbeing About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Hi guest! (Log in)

close

Can not find the course?
try also:

  • Sisu
  • Courses.aalto.fi

Kurssiassitentti oppimisen ohjaajana (ENG) syksy 2018

  1. Home
  2. Courses
  3. Personnel training
  4. aalto univers...
  5. kurssiassiten...
  6. Sections
  7. lähitapaamin...
 
Syllabus
 

Lähitapaaminen 1: 6.11.2018, klo 14:15-16:15, Otakaari 4, h. 201

  • Lähitapaaminen 1: 6.11.2018, klo 14:15-16:15, Otakaari 4, h. 201

    Lähitapaaminen 1: 6.11.2018, klo 14:15-16:15, Otakaari 4, h. 201

    Täältä löytyvät ensimmäisen lähipäivän materiaalit ja ryhmätuotokset sekä tehtävät seuraavaksi kerraksi.


    • icon for activity
      FileLP1 Slidet File
      PDF document
    • icon for activity
      FolderHyvä kurssiassistentti/ ohjaaja -ryhmätyöt Folder
    • Tehtävät seuraavalle kerralle:

      1. Lukutehtävä
      2. Ryhmätapaaminen ja ryhmäreflektio
      3. Opetuksen havainnointi ja palautteen antaminen


    • icon for activity
      URLLukutehtävä, DL 19.11.2018 URL

      Ohjeet: 

      Lue kappale 2, "Teaching according to how students learn", p. 16–33 from Biggs, J., Tang, C. 2011: Teaching for Quality Learning at the University.

      Lue teksti niin, että pysyt keskustelemaan siitä ryhmässäsi ennen seuraavaa lähipäivää ja myös seuraavana lähipäivänä.

    • icon for activity
      AssignmentOpetuksen havainnointi ja antamasi palaute siitä DL 19.11.2018 Assignment
      Make a submission
    • icon for activity
      ForumRyhmätoiminta: Ryhmä 1: Reflektio lukumateriaalista ja opetuksen havainnointi Forum

      Osallistujat: Neea Huttunen, Eero Suhonen, Elina Paavonen ja Natalia Lastovets

      Ohjeet:
      • Sovi tapaamiset ryhmäsi kanssa (jo ensimmäisenä lähipäivänä)
      • Tapaamisessa, keskustelkaa lukumateriaalista ja suunnitelkaa opetuksen havainnoinnit tai keskustelkaa jo tekemästänne havainnoinnista.
      • Palauttakaa muistiinpanot ja reflektiot (1 /ryhmä) keskustelualueelle: Mistä keskustelitte? Mitä havaitsitte? Mitä ajattelette tekstistä jne.?
      • Muistakaa laittaa nimet mukaan.
      • Tämä postaus on näkyvissä kaikille osallistujille ja opettajalle.

    • icon for activity
      ForumRyhmätoiminta: Ryhmä 2: Reflektio lukumateriaalista ja opetuksen havainnointi Forum

      Osallistujat: Tuukka Mustapää, Risto Viitala , Ilkka Laine ja Ivar Koene

      Ohjeet:
      • Sovi tapaamiset ryhmäsi kanssa (jo ensimmäisenä lähipäivänä)
      • Tapaamisessa, keskustelkaa lukumateriaalista ja suunnitelkaa opetuksen havainnoinnit tai keskustelkaa jo tekemästänne havainnoinnista.
      • Palauttakaa muistiinpanot ja reflektiot (1 /ryhmä) keskustelualueelle: Mistä keskustelitte? Mitä havaitsitte? Mitä ajattelette tekstistä jne.?
      • Muistakaa laittaa nimet mukaan.
      • Tämä postaus on näkyvissä kaikille osallistujille ja opettajalle.

    • icon for activity
      ForumRyhmätoiminta: Ryhmä 3: Reflektio lukumateriaalista ja opetuksen havainnointi Forum

      Osallistujat: Patrik Sahiluoma, Konsta Turunen ja Mari Åman

      Ohjeet:
      • Sovi tapaamiset ryhmäsi kanssa (jo ensimmäisenä lähipäivänä)
      • Tapaamisessa, keskustelkaa lukumateriaalista ja suunnitelkaa opetuksen havainnoinnit tai keskustelkaa jo tekemästänne havainnoinnista.
      • Palauttakaa muistiinpanot ja reflektiot (1 /ryhmä) keskustelualueelle: Mistä keskustelitte? Mitä havaitsitte? Mitä ajattelette tekstistä jne.?
      • Muistakaa laittaa nimet mukaan.
      • Tämä postaus on näkyvissä kaikille osallistujille ja opettajalle.

Course home

Course home

Next section

Lähitapaaminen 2: 19.11.2018 klo 9:00-11, Otakaari 4, h. 202►
Skip Upcoming events
Upcoming events
Loading There are no upcoming events
Go to calendar...
  • Kurssiassitentti oppimisen ohjaajana (ENG) syksy 2018
  • Sections
  • PED-131.9000 Assistentti oppimisen ohjaajana (2 op, syksy 2018)
  • Lähitapaaminen 1: 6.11.2018, klo 14:15-16:15, Otakaari 4, h. 201
  • Lähitapaaminen 2: 19.11.2018 klo 9:00-11, Otakaari 4, h. 202
  • Lähitapaaminen 3: 27.11.2018 klo 13-15, Otakaari 4, h. 150
  • Lähitapaaminen 4: Lähipäivä 4: 3.12.2018 klo 9:00-11, Otakaari 4, h. 150
  • Materiaaleja
  • Home
  • Calendar
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
Opiskelijoille / Students
  • MyCourses instructions for students
  • email: mycourses(at)aalto.fi
Opettajille / Teachers
  • MyCourses help
  • MyTeaching Support form
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Hi guest! (Log in)
  • Schools
    • School of Arts, Design, and Architecture (ARTS)
    • School of Business (BIZ)
    • School of Chemical Engineering (CHEM)
    • –sGuides for students (CHEM)
    • – Instructions for report writing (CHEM)
    • School of Electrical Engineering (ELEC)
    • School of Engineering (ENG)
    • School of Science (SCI)
    • Language Centre
    • Open University
    • Library
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • Service Links
    • MyCourses
    • - MyCourses instructions for Teachers
    • - MyCourses instructions for Students
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Personal data protection instructions for teachers
    • - Workspace for thesis supervision
    • Sisu
    • Student guide
    • Courses.aalto.fi
    • Library Services
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Open science and images
    • IT Services
    • Campus maps
    • - Search spaces and see opening hours
    • Restaurants in Otaniemi
    • ASU Aalto Student Union
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Study Skills
    • Guidance and support for students
    • Starting Point of Wellbeing
    • About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎