TU-CV - Yhteisössä vaikuttaminen, 01.02.2019-15.03.2019
This course space end date is set to 15.03.2019 Search Courses: TU-CV
Topic outline
-
Kurssikirjallisuus: TU-CV Yhteisössä vaikuttaminen (3 op)
Kurssikirjallisuuden tarkoituksena on auttaa sinua jäsentämään reflektioraporttiasi ja tarkastelemaan kokemuksiasi suhteessa kirjallisuudessa esitettyihin malleihin vaikuttamisesta ja vuorovaikutuksesta. Voit hyödyntää kurssikirjallisuutta soveltuvin osin ja haluamallasi tavalla kirjallisessa reflektioraportissa. (Lue lisää lisensoidun e-aineiston hakemisesta Aalto-verkossa ja Aalto-verkon ulkopuolella: http://libguides.aalto.fi/e-aineistolinkitys/google_scholar )
1) Conger, J.A. (1998) The Necessary Art of Persuasion, Harvard Business Review, Vol. 76 No. 3, pp. 84-95.
http://www.kpcolorado.net/sites/default/files/2011_01_06_art_of_persuasion.pdf
2) Fisher R. (1983) Negotiating Power: Getting and Using Influence, The American Behavioral Scientist, Vol. 27 (2), 149-166
http://scholar.google.fi tai Aalto-verkon ulkopuolelta http://libproxy.aalto.fi/login?url=http://scholar.google.com ja haku ”Negotiating power: Getting and using influence”
3) Galinsky, A.D., Maddux, W.W., Gilin, D., White, J.B. (2008) Why It Pays to Get Inside the Head of Your Opponent: The Differential Effects of Perspective Taking and Empathy in Negotiations, Psychological Science, Volume 19, Issue 4, Pages 378-384
http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1111/j.1467-9280.2008.02096.x tai Aalto-verkon ulkopuolelta http://libproxy.aalto.fi/login?url=http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1111/j.1467-9280.2008.02096.x
4) Manning T. (2012) The Art of Successful Persuasion: Seven Skills You Need to Get Your Point Across Effectively, Industrial and Commercial Training, Vol. 44 Issue: 3, pp.150-158,
https://doi.org/10.1108/00197851211216754 tai Aalto-verkon ulkopuolelta http://libproxy.aalto.fi/login?url=https://doi.org/10.1108/00197851211216754
5) Gergen, K. & Hersted, (2013) Leading Teams.