Osion kuvaus

  • Business project introduction by Chief Business Development Officer Kristian Tornivaara, DA-Group - please check DA-Group's webpages and DARAD - https://www.da-group.fi/sectors/defence/products/#darad and  iSNS - https://www.da-group.fi/sectors/defence/products/#isns 


    Hollensen ch 5-8


    Project -based learning: defining roles and getting organised for the business project: building on strenghts of every team member

    Making a project plan

    Hollensen: Basics of global marketing ch 14 - 19


    Service Design

    Meyer, Christopher and Schawer, Andre (2007), Understanding Customer Experience,          Harvard Business Review, 2007



    • Tiedosto icon
      Project plan Tiedosto
      Saatavilla vasta, kun: Kuulut ryhmään Global Marketing Management, Summer 2019 (Oodi)
    • Tiedosto icon
      Int marketing plan Tiedosto
      Saatavilla vasta, kun: Kuulut ryhmään Global Marketing Management, Summer 2019 (Oodi)
    • Tiedosto icon
      Some basics on services and internationalisation Tiedosto
      Saatavilla vasta, kun: Kuulut ryhmään Global Marketing Management, Summer 2019 (Oodi)
    • Tiedosto icon
      Definitions of marketing Tiedosto
      Saatavilla vasta, kun: Kuulut ryhmään Global Marketing Management, Summer 2019 (Oodi)
    • Tiedosto icon
      Some basics discussed during the lecture Tiedosto
      Saatavilla vasta, kun: Kuulut ryhmään Global Marketing Management, Summer 2019 (Oodi)
    • Tiedosto icon
      Some basic concepts of Luostarinen's internationalisation process theory Tiedosto
      Saatavilla vasta, kun: Kuulut ryhmään Global Marketing Management, Summer 2019 (Oodi)
    • Tiedosto icon
      Second part of today's class assignment Tiedosto
      Saatavilla vasta, kun: Kuulut ryhmään Global Marketing Management, Summer 2019 (Oodi)