A23E53015 - Brändin voiman johtaminen ja arviointi, 11.10.2019-12.12.2019
This course space end date is set to 12.12.2019 Search Courses: A23E53015
Översikt
-
Tenttikysymykset tenttiin tulevat näkyviin alla olevaan hakemistoon kello 16.00.
Saat ne myös sähköpostitse.
Vastausten palautuslaatikot tulevat näkyviin tämän otsikon alle kello 16.00! Varmuuden vuoksi suosittelen, että lähetät samat vastaukset minulle myös sähköpostitse osoitteeseen: eiren.tuusjarvi@aalto.fi
Eli tentti suoritetaan Mycourse-alustalla.
Tarvittaessa voitte ottaa yhteyttä minuun puhelimitse numeroon: 050-354 7075.-
Tästä kansiosta löydätte ohjeistusta ja tiedotteita kurssin suorittamiseen.
Tarkemmat ohjeet ja materiaalit ryhmätyön ja yksilö/paritehtävien suorittamiseen löytyvät tehtävät(assignments)-osiosta.
-
Luentokalvot Mapp
Klikkaa otsikkoa. Avautuvasta hakemistosta löytyvät kurssin luentokalvot sekä muu mahdollinen luento-aineisto lukukauden seuraavana arkipäivänä kello 16.00 mennessä.
-
Luentojen teemoihin läheisesti liittyvää ja syventävää materiaalia FilPDF-dokument
-
Mahdollisesti kiinnostavaa materiaalia - omaa harrastuneisuutta tukemaan Mapp
Liitän tähän hakemistoon tutkimusartikkeleita ja muuta aineistoa, joka liittyy luentojen teemoihin tai mahdollisesti johonkin, jota emme kurssin aikana käsittele, mutta on muutoin kiinnostavaa.
-
Interbrand: Best Global Brands URL
-
Esimerkkejä tenttikysymyksistä Mapp
Tenttiin tulee esseitä (vähintään yksi puhdas teoriakysymys ja yksi teoriaa hyödyntävä soveltava kysymys) sekä pieniä määrittelykysymyksiä. Määrittelykysymyksissä on tärkeä osoittaa käsitteen sisällön tunteminen. Joskus näissä minikysymyksissä saatan pyytää luettelemaan käsitteitä, jolloin lista riittää. Kysymyksistä saatavat pisteet ovat näkyvillä aina kysymyksen kohdalla. Minikysymyksistä kertyy usein lähes puolet pisteistä.
Alla olevan soveltavan tehtävän (Rasurel) osalta kävimme luennolla kysymykseen vastaamista varten brändien keskinäisiä suhteita määrittäviä neljää portfoliostrategiavaihtoehtoa (yhteisbrändistrategia, alabrändistrategia, tukijabrändistrategia sekä erillisbrändistrategia). Keskustelimme vaihtoehdoista luennolla ja vaihtoehtojen merkityksistä brändin tulevaisuuteen ja brändipääoman kehittymiseen.
Työn iloa valmistautumiseen ja
Mielenkiintoisia pohdiskelun hetkiä tentissä! -
Lilypad - hotelliketjun ongelmat FilWord 2007-dokument
-