Översikt

  • .

    • Fil icon
      Kuvataideterapian sovelluksia oppimisen sytyttäjinä, Hautala Fil
      Tillgänglig om: Du tillhör gruppen Ryhmäprosessi ja terapeuttisuus taidekasvatuksessa (Oodi)
    • Fil icon
      Mantere, 1996 Fil
      Tillgänglig om: Du tillhör gruppen Ryhmäprosessi ja terapeuttisuus taidekasvatuksessa (Oodi)
    • Fil icon
      Rankanen, 2006 Fil
      Tillgänglig om: Du tillhör gruppen Ryhmäprosessi ja terapeuttisuus taidekasvatuksessa (Oodi)
    • Fil icon
      Mimmun luento 1: Taiteen terapeuttisuus Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Mimmun luento 2: Taideterapian prosessi ja sen vaatimat edellytykset Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Mantere: Luovuuden ulottuuuksia taideterapiassa. Taideterapian perusteet sivut 190-199. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Taideterapiassa vaikuttavia ydinprosesseja Rankanen Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Rankanen(2007): Työskentelyn eteneminen taideterapiassa Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Huotilainen, Rankanen, Groth,Seitamaa-Hakkarainen & Mäkelä, 2018 Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Mantere: Taiteen ja terapian yhteinen kuva. Taideterapian perusteet sivut 9-19. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Rankanen_Taideterapeutin työ Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • URL icon
      Rankanen_Taideterapian asiakkaat ja sovellusalueet URL
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande

      Linkin takaa löytyy loppuosa Rankasen artikkelista "Taideterapeutin työ ja asiakkaat" / Taideterapian perusteet s.51-63.


    • Fil icon
      Hentinen & Rankanen: Uuden terapiasuhteen aloitus. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande

      Lue tästä lyhyestä tekstistä lähinnä terapiakontekstissa tapahtuvaan kuvalliseen työskentelyyn ja kuvista puhumiseen liittyvät kohdat (eli 2 keskimmäistä sivua).

    • Fil icon
      Mantere: Taideterapia ja ryhmät. Taideterapian perusteet 177-183. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Mantere_Auttamisen kääntöpuoli. Taideterapian perusteet 184-189. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Sida icon
      30.3.2020 Itsenäinen taidetyöskentely Sida
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande

      Iltapäivän itsenäisen työskentelyn ohjeet. Huom. taidetyöt jaetaan Zoomilla seuraavana päivänä 31.3. klo 9.15 alkaen.

    • Fil icon
      Teosvaihto ohjeet Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande

      Teosvaihto aloitetaan tiistaina 31.3.  (Zoom)

    • Fil icon
      Rankanen(2007): Kuvataiteen erityispiirteet terapian jäsentäjänä. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Hentinen. Monitasoinen merkitysten muotoutuminen. Taideterapian perusteet, sivut 129-154. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Hentinen_Tyoskentelyn loppuun saattaminen. Taideterapian perusteet 171-173. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Hentinen_Values in Action (VIA) - Hyveet toiminnassa -hanke Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Uusitalo-Malmivaara.2014. Hyveet ja luonteenvahvuudet. Teoksessa: Uusitalo-Malmivaara (toim.) Positiivisen psykologian voima. PS-kustannus. Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • Fil icon
      Hyveet ja luonteenvahvuudet Fil
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande

      Tulostettavaksi taulukko 1 sivulla 70 teoksesta  Uusitalo-Malmivaara

    • URL icon
      Video: What is positive psychology URL
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • URL icon
      Positiivinen psykologia lyhyt esittely ja linkkejä URL
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • URL icon
      Positiivinen pedagogiikka URL
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
    • URL icon
      Syvien vahvuuksien koulu / Räsänen URL
      Tillgänglig om: You are a(n) Studerande