Gå direkt till huvudinnehåll
MyCourses MyCourses
  • Högskolor
    Handelshögskolan (BIZ) Högskolan för elektroteknik (ELEC) Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG) Högskolan för kemiteknik (CHEM) – Andra guider (CHEM) – Anvisning för literaturarbeten (CHEM) Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS) Högskolan för teknikvetenskaper (SCI) Andra studier Språkcentret Open University Biblioteket Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • Länkar till tjänster
    MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - Anvisningar för studerande - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision Sisu Studentguide Courses.aalto.fi Unverisitets bibliotek - Resourcesguides - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder IT-tjänster Campus - Byggnads öppettider Restaurants in Otaniemi AUS Aalto-universitetets studentkår Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Studiekompetens Vägledning och stöd för studerande Starting Point of Wellbeing Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)

close

Can not find the course?
try also:

  • Sisu
  • Courses.aalto.fi

DOM-E509901 - Audiovisual Studio, Lecture, 1.3.2022-8.4.2022

This course space end date is set to 08.04.2022 Search Courses: DOM-E509901

  1. Framsida
  2. Kurser
  3. högskolan f?...
  4. institutionen...
  5. dom-e509901 -...
 
Kursens beskrivning
 

Allmänt

  • Allmänt

    Allmänt

    Our course website will be here:
    https://learn.newmedia.dog/courses/audiovisual-studio/


    Week 1

    Tue, 1.3.2022 | L208 | Introduction

    Wed, 2.3.2022 | L208/G203 |

    Week 2

    Tue, 8.3.2022 | M102 Q203 |
    Please note! We moved the class to Q203.

    Wed, 9.3.2022 | R102 |

    Week 3

    Tue, 15.3.2022 | L208 | no class, Matti is in admissions interview. See the course website for tasks.

    Wed, 16.3.2022 | L208 |

    Week 4

    Tue, 22.3.2022 | L208 |

    Wed, 23.3.2022 | L208 |

    Week 5

    Tue, 29.3.2022 | L208 |

    Wed, 30.3.2022 | L208 |

    Fri, 1.4.2022

    We will do a special visit this Friday to WHS https://teatteriunion.fi/ This is one of the venues of Aavistus festival. The main reason for our visit is because one of our alumni, Matias Harju, is working there on an interactive sound installation that uses skeleton tracking of multiple people inside the space.

    Meet me there at 16:00 this Friday or if you are coming from Otaniemi, I will leave from Väre at 15:30 with the metro.

    Address: https://goo.gl/maps/v89dg2XXtmdpPkLc6

    Week 6

    Tue, 5.4.2022 | L208 |

    Wed, 6.4.2022 | L208 |

    • icon for activity
      ForumAnnouncements Forum
    • icon for activity
      ForumAudiovisual Artists, Artworks, Movements, Collectives, Techniques, Tools... Forum
      Visa Starta diskussioner: 1 Skicka svar: 1 Skapa foruminlägg: 1

      Add here an artwork, artist, documentation video, published paper, exhibition, tool, technique etc. that you think should be added to the Incomplete Timeline of Audiovisual Art https://learn.newmedia.dog/courses/audiovisual-studio/av-timeline/

      Provide some examples of their work and some arguments on why you think the work is important and meaningful to you personally, but also within the field in general.

      Each student should post one discussion and also comment on someone else's chosen artwork. Please write something more meaningful than just "cool" or an emoji. Try to put into words what are the things that appeal to you in the work. Is it something in the aesthetics? Or the technology used? Or the meaning or context of the work? Or whatever thoughts and emotions it evokes in you.


Course home

Course home

Nästa sektion

Project Proposal►
Hoppa över Kommande händelser
Kommande händelser
Laddar
Sitehändelse MyCourses maintenance, service out of use
Monday, 12 June, 10:00 » 17:00

Gå till Kalender
  • DOM-E509901 - Audiovisual Studio, Lecture, 1.3.2022-8.4.2022
  • Sektioner
  • Allmänt
  • Project Proposal
  • Final Project Report & Documentation
  • Framsida
  • Kalender
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
Opiskelijoille / Students
  • MyCourses instructions for students
  • email: mycourses(at)aalto.fi
Opettajille / Teachers
  • MyCourses help
  • MyTeaching Support form
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)
  • Högskolor
    • Handelshögskolan (BIZ)
    • Högskolan för elektroteknik (ELEC)
    • Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG)
    • Högskolan för kemiteknik (CHEM)
    • – Andra guider (CHEM)
    • – Anvisning för literaturarbeten (CHEM)
    • Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS)
    • Högskolan för teknikvetenskaper (SCI)
    • Andra studier
    • Språkcentret
    • Open University
    • Biblioteket
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • Länkar till tjänster
    • MyCourses
    • - MyCourses instructions for Teachers
    • - Anvisningar för studerande
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Data protection instructions for teachers
    • - Workspace for thesis supervision
    • Sisu
    • Studentguide
    • Courses.aalto.fi
    • Unverisitets bibliotek
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder
    • IT-tjänster
    • Campus
    • - Byggnads öppettider
    • Restaurants in Otaniemi
    • AUS Aalto-universitetets studentkår
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Studiekompetens
    • Vägledning och stöd för studerande
    • Starting Point of Wellbeing
    • Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎