Markkinoinnin
perusteet tarjoaa yleiskuvan markkinoinnista ja sen peruskäsitteistä.
Kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskeskeisyyden
merkityksen, tuntee markkinoinnin termistön kurssisisällön osalta sekä
osaa soveltaa oppimaansa. Keskeisiin teemoihin kuuluvat strategisen
markkinoinnin rooli liiketoiminnan keskeisenä prosessina,
markkinointiympäristö ja sen analysointi sekä markkinointitoimenpiteiden
suunnittelu ja toteutus kuluttajaliiketoiminnassa.
Tästä työtilasta löydät kurssiin liittyvät videot, tehtävät ja kaiken
kussiin liittyvän ohjeistuksen. Alasivut (osiot) jaksottavat kurssia
ja kunkin osion takaa löytyy aiheen videot, tehtävät, palautukset ja
keskustelut.
Tutustu huolellisesti 'Suoritusohjeet' -osioon, ja mikäli jokin asia jää epäselväksi, hyödynnä alla-olevaa keskustelualuetta!