Siirry pääsisältöön
☰
Sivupaneeli
MyCourses
Koulut
Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG)
Kauppakorkeakoulu (BIZ)
Kemian tekniikan korkeakoulu (CHEM)
– Oppaita opiskelijalle (CHEM)
– Raportinkirjoitusohje (CHEM)
Perustieteiden korkeakoulu (SCI)
Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC)
Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS)
Kielikeskus
Avoin yliopisto
Kirjasto
Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus
UNI (tentit)
Sandbox
Palvelulinkit
MyCourses
- MyCourses ohjeita opettajille
- MyCourses ohjeita opiskelijoille
- Varaa online aika digitaalisen opetuksen asiantuntijalta (opetttajille)
- Opetuksen digitaaliset työvälineet
- Opetuksen tietosuojaa opettajille
- Työtila opinnäyteohjaukseen
Sisu
Opiskelijan opas
Courses.aalto.fi
Kirjasto- ja tietopalvelut
- Tiedonhakijan oppaat
- Imagoa / Avoin tiede ja kuvien käyttö
Tietotekniikkapalvelut
Kampuskartat
- Etsi tiloja ja tarkista rakennusten aukioloajat
Ruokalistat.net
AYY Aalto-yliopiston ylioppilaskunta
Aallon yhteisötori
ALLWELL?
Opiskelutaidot
Opiskelijan ohjaus ja tuki
Starting Point of Wellbeing
AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselystä
(fi)
(en)
(fi)
(sv)
Käytät vierailijatunnusta (
Kirjaudu
)
Course search
Hae
Ei kurssi löydy?
kokeile myös:
Sisu
Courses.aalto.fi
Course design, fall 2020
Etusivu
Kurssit
henkilöstök...
aalto-yliopis...
course design...
Osiot
2. topic: tea...
slides from t...
Slides from the teaching session
AllWell.pdf
2.2Mt
TS2_course design_fall2020.pdf
7.7Mt
Lataa kansio
◄ Additional, optional material: Hyppönen, O. & Lindén, S. (2009), Handbook for teachers: course structures, teaching methods and assessment
Siirry...
Siirry...
Announcements
Yleinen keskustelu
Course feedback
Course description
Pre-assignment, course plan v. 1.0 DL 25.10.2020
Quiz concerning your expectations regarding this course (webropol) DL 22.10.2020
Who are we? Introductions DL 25.10.2020
UNIPS-video: Learning Outcomes
UNIPS video: Core Content Analysis
Curriculum Design at Aalto University – Strategy and Policies
Biggs & Tang. 2011. Teaching for Quality Learning at University. (4th edition)
Ryan: Writing and Using Learning Outcomes: a Practical Guide.
Quick instructions to Flinga
Group work in Flinga: Curriculum work
Group work in Flinga: Constructive alignment
Group work in Flinga: Learning Outcomes
Todays slides and links
UNIPS-video: Assessment
UNIPS-video: Teaching Methods
A Handbook for Teaching and Learning in Higher Education: Enhancing Academic Practice
A Handbook for Teaching and Learning in Higher Education: Enhancing Academic Practice
Study well-being questionnaire AllWell? and the development of teaching in Aalto University
Additional, optional material: Hyppönen, O. & Lindén, S. (2009), Handbook for teachers: course structures, teaching methods and assessment
UNIPS-video: Workload
Give me time to think
Optional: 'Time is not enough.’ Workload in higher education: a student perspective,
Joint discussion forum: Educational technology in teaching
Slides
A Handbook for Teaching and Learning in Higher Education: Enhancing Academic Practice
Evaluate your own teaching competency
Slides
Course plan template
Assessment matrix for Course plan
Drop box for course plan v 4.0 - facilitator feedback
Drop box for version 5.0 = the final version
UNIPS-video: Workload ►
Course design, fall 2020
Osiot
Course Design - fall 2020
Pre-assignment
1. topic: Curriculum design
2. topic: Teaching and Assessment Methods
3. topic Workload and Educational Technology in Teaching
4. topic Course Development and feedback
Course plan: template and versions and drop box for versions 4.0 and Final
Materials
Etusivu
Kalenteri
Learner Metrics