Laajuus: 6

Aikataulu: 15.04.2019 - 31.05.2019

Vastuuopettaja (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Ilona Mikkonen

Opetusperiodi (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

V 2018–19 (kevät)
ei luennoida  2019–20

Otaniemen kampus

Osaamistavoitteet (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Opiskelija ymmärtää kuluttajan käyttäytymiseen vaikuttavien yksilötekijöiden sekä sosiaalisten ja kulttuuristen tekijöiden merkityksen. Opiskelija tuntee kuluttajan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja prosessiin vaikuttavat tekijät. Opiskelija osaa soveltaa tietämystään markkinoinnin suunnitteluun ja ymmärtää markkinoinnin vastuun.

Sisältö (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Kuluttajan käyttäytyminen tieteenalana. Kuluttaja yksilönä ja yhteisön ja yhteiskunnan jäsenenä.

Toteutus, työmuodot ja arvosteluperusteet (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Pakolliset harjoitustehtävät (80 % arvosanasta)
Lopputentti (20 % arvosanasta)

Työmäärä toteutustavoittain (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Työmäärä 160h:
1. Lähiopetus (24h)
2. Pakolliset harjoitustehtävät ja itseopiskelu (133h)
3. Tentti (3h)

Oppimateriaali (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Kurssikirja: Solomon, M. R., Bamossy G., Askegaard, S. and Hogg, M.K. (2013) Consumer Behaviour. A European Perspective. 5th ed. ISBN 978-0273772729, pakollinen, ( Saatavuus)

Luennoilla jaettava materiaali

Korvaavuudet (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

23C581 Consumer behavior

Kurssin kotisivu (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

https://mycourses.aalto.fi/course/search.php?search=23C580

Ilmoittautuminen (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Ilmoittautuminen WebOodin kautta. Katso ilmoittautumisaika WebOodista.

Lisätietoja (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Kurssin osallistujamäärä on rajoitettu 50 opiskelijaan. Opiskelijat hyväksytään kurssille tarvittaessa seuraavassa priorisointi-järjestyksessä: (1) Markkinoinnin erikoistumisalueen opiskelijat, (2) Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun opiskelijat, jotka suorittavat markkinoinnin sivuopintokokonaisuutta ja (3) muut opiskelijat, jotka suorittavat markkinoinnin sivuopintokokonaisuutta. Kurssille otetaan max. 5 Avoimen yliopiston ja 2 JOO-opiskelijaa.

Kurssia ei luennoida lukuvuoden 2018-19 jälkeen.

 

Opintojakson kuvaus

Ilmoittautuminen ja lisätiedot