Omfattning: 6

Tidtabel: 15.04.2019 - 31.05.2019

Ansvarslärare (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Ilona Mikkonen

Undervisningsperiod (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

V 2018–19 (kevät)
ei luennoida  2019–20

Otaniemen kampus

Lärandemål (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Opiskelija ymmärtää kuluttajan käyttäytymiseen vaikuttavien yksilötekijöiden sekä sosiaalisten ja kulttuuristen tekijöiden merkityksen. Opiskelija tuntee kuluttajan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja prosessiin vaikuttavat tekijät. Opiskelija osaa soveltaa tietämystään markkinoinnin suunnitteluun ja ymmärtää markkinoinnin vastuun.

Innehåll (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Kuluttajan käyttäytyminen tieteenalana. Kuluttaja yksilönä ja yhteisön ja yhteiskunnan jäsenenä.

Metoder, arbetssätt och bedömningsgrunder (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Pakolliset harjoitustehtävät (80 % arvosanasta)
Lopputentti (20 % arvosanasta)

Arbetsmängd (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Työmäärä 160h:
1. Lähiopetus (24h)
2. Pakolliset harjoitustehtävät ja itseopiskelu (133h)
3. Tentti (3h)

Studiematerial (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Kurssikirja: Solomon, M. R., Bamossy G., Askegaard, S. and Hogg, M.K. (2013) Consumer Behaviour. A European Perspective. 5th ed. ISBN 978-0273772729, pakollinen, ( Saatavuus)

Luennoilla jaettava materiaali

Ersättande prestationer (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

23C581 Consumer behavior

Kursens webbplats (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

https://mycourses.aalto.fi/course/search.php?search=23C580

Anmälning (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Ilmoittautuminen WebOodin kautta. Katso ilmoittautumisaika WebOodista.

Tilläggsinformation (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020): 

Kurssin osallistujamäärä on rajoitettu 50 opiskelijaan. Opiskelijat hyväksytään kurssille tarvittaessa seuraavassa priorisointi-järjestyksessä: (1) Markkinoinnin erikoistumisalueen opiskelijat, (2) Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun opiskelijat, jotka suorittavat markkinoinnin sivuopintokokonaisuutta ja (3) muut opiskelijat, jotka suorittavat markkinoinnin sivuopintokokonaisuutta. Kurssille otetaan max. 5 Avoimen yliopiston ja 2 JOO-opiskelijaa.

Kurssia ei luennoida lukuvuoden 2018-19 jälkeen.

 

Beskrivning

Anmälning och tillläggsinformation