Laajuus: 1

Aikataulu: 14.01.2019 - 28.01.2019

Opetusperiodi (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

I, III autumn and spring (2018-2019, 2019-2020)

Osaamistavoitteet (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

After the course, the student knows basic user and business research methods

Sisältö (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Must know: essential concepts, models, principles for user research (50%)
Must know: applying the principles in practice (50%)

Toteutus, työmuodot ja arvosteluperusteet (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Students will do 2-3 practical user research exercises. To pass the course, the student must complete all the assignments.

Työmäärä toteutustavoittain (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Lectures 6 hours, exercices 10 hours, self-studies 10 hours

Oppimateriaali (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Value Proposition Design by Alex Osterwalder & co, on-line videos/support material

Esitiedot (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

TU-E4100 Startup Experience. Can only be taken by students that at the same time take TU-E4100.

Arvosteluasteikko (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

pass/fail

Ilmoittautuminen (voimassa 01.08.2018-31.07.2020): 

Registration occurs through WebOodi.

Opintojakson kuvaus

Ilmoittautuminen ja lisätiedot