Laajuus: 1
Aikataulu: 14.01.2019 - 28.01.2019
Opetusperiodi (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
I, III autumn and spring (2018-2019, 2019-2020)
Osaamistavoitteet (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
After the course, the student knows basic user and business research methods
Sisältö (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
Must know: essential concepts, models, principles for user research (50%)
Must know: applying the principles in practice (50%)
Toteutus, työmuodot ja arvosteluperusteet (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
Students will do 2-3 practical user research exercises. To pass the course, the student must complete all the assignments.
Työmäärä toteutustavoittain (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
Lectures 6 hours, exercices 10 hours, self-studies 10 hours
Oppimateriaali (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
Value Proposition Design by Alex Osterwalder & co, on-line videos/support material
Esitiedot (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
TU-E4100 Startup Experience. Can only be taken by students that at the same time take TU-E4100.
Arvosteluasteikko (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
pass/fail
Ilmoittautuminen (voimassa 01.08.2018-31.07.2020):
Registration occurs through WebOodi.
- Opettaja: Mitts Håkan
- Opettaja: Rauramo Lidia