Omfattning: 1
Tidtabel: 14.01.2019 - 28.01.2019
Undervisningsperiod (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
I, III autumn and spring (2018-2019, 2019-2020)
Lärandemål (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
After the course, the student knows basic user and business research methods
Innehåll (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
Must know: essential concepts, models, principles for user research (50%)
Must know: applying the principles in practice (50%)
Metoder, arbetssätt och bedömningsgrunder (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
Students will do 2-3 practical user research exercises. To pass the course, the student must complete all the assignments.
Arbetsmängd (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
Lectures 6 hours, exercices 10 hours, self-studies 10 hours
Studiematerial (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
Value Proposition Design by Alex Osterwalder & co, on-line videos/support material
Förkunskaper (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
TU-E4100 Startup Experience. Can only be taken by students that at the same time take TU-E4100.
Bedömningsskala (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
pass/fail
Anmälning (är i kraft 01.08.2018-31.07.2020):
Registration occurs through WebOodi.
- Lärare: Mitts Håkan
- Lärare: Rauramo Lidia