OSAAMISTAVOITTEET
Kurssi toimii johdatuksena markkinoinnin peruskäsitteisiin ja teorioihin. Kurssin suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinasuuntautuneen liiketoiminnan ja johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Hän osaa soveltaa markkinoinnin käsitteitä ja malleja liiketoiminnan analysointiin ja liiketoiminnan kehittämiseen.
Laajuus: 6
Aikataulu: 26.02.2024 - 17.04.2024
Vastuuopettaja (voimassa koko opetussuunnitelmakauden):
Vastuuopettaja (koskee tätä kurssikertaa): Johanna Frösén, Henri Weijo
Kurssin yhteystiedot (koskee tätä kurssikertaa):
Kurssin CEFR-taso (voimassa koko opetussuunnitelmakauden):
Opetuskieli ja suorituskielet (koskee tätä kurssikertaa):
Teaching language: Finnish. Languages of study attainment: Finnish
SISÄLTÖ, ARVIOINTI JA KUORMITTAVUUS
Sisältö
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Oppimisteemoihin kuuluvat markkinoinnin johtamisen periaatteet keskeisillä osa-alueilla, kuten kuluttajien ja asiakkaiden ymmärtäminen; houkuttelevien tuotteiden ja palveluiden kehittäminen; hinnoittelumallien suunnitteleminen; myynti- ja jakelukanavien luominen ja kehittäminen; markkinointiviestintä ja myynti; sekä markkinoinnin tuloksellisuuden mittaus ja analytiikka.
Toteutus, työmuodot ja arvosteluperusteet
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Yksilötehtävät, ryhmätyöt, tentti
Työmäärä toteutustavoittain
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Kontaktiluennot, lukemistot, ryhmätyöt, tentti
PERUSTIETOJA
Oppimateriaali
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Luentokalvot ja muu opettajan osoittama materiaali. Ilmoitetaan kurssin alkaessa.
Korvaavuudet
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Esitiedot
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
LISÄTIETOJA
Lisätietoja
voimassa koko opetussuunnitelmakauden:
Opetuskieli : suomi
Opetusperiodi : 2022-2023 Kevät IV
2023-2024 Kevät IV