Skip to main content
MyCourses MyCourses
  • Schools
    School of Arts, Design, and Architecture (ARTS) School of Business (BIZ) School of Chemical Engineering (CHEM) –sGuides for students (CHEM) – Instructions for report writing (CHEM) School of Electrical Engineering (ELEC) School of Engineering (ENG) School of Science (SCI) Language Centre Open University Library Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    Koronavirus - tietoa opiskelijalle Coronavirus - information for students Coronavirus - information för studerande Koronaviruksen vaikutus opiskeluun: kysymyksiä ja vastauksia Effects of the coronavirus on studies: questions and answers Coronaviruset och studierna: frågor och svar Corona help for teachers
  • Service Links
    MyCourses - Instructions for Teachers - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Personal data protection instructions for teachers - Instructions for Students - Workspace for thesis supervision WebOodi Into portal for students Courses.aalto.fi Library Services - Resourcesguides - Imagoa / Open science and images IT Services Campus maps - Search spaces and see opening hours Restaurants in Otaniemi ASU Aalto Student Union Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Study Skills Support for Studying Starting Point of Wellbeing About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Hi guest! (Log in)

close

Asiakaspalveluhenkilöstön vuorovaikutuskoulutus Syksy 2017

  1. Home
  2. Courses
  3. Other
  4. Training
  5. asiakaspalvel...
 
Syllabus

General

  • General

    General

    Asiakaspalveluhenkilöstön vuorovaikutuskoulutus - Tervetuloa Aallon asiakaspalvelukoulutukseen!


    Aallon asiakaspalvelukoulutuksen painopiste on toimivassa vuorovaikutuksessa ja hyvässä palveluviestinnässä niin ulkoisten asiakkaiden palvelemisessa kuin sisäisissäkin vuorovaikutustilanteissa.

    Koulutus tarjoaa erilaisia viestinnän keinoja haastaviin tilanteisiin ja erilaisten ihmisten kanssa toimimiseen. Lisäksi koulutus antaa eväitä oman roolin sisäistämiseen ja henkilökohtaisten taitojen kehittämiseen. Tavoitteena on vahvistaa Aallon yhtenäistä ja laadukasta palvelua sekä tarjota mahdollisuus verkostoitua muiden palvelufunktioiden ihmisten kanssa.

    Koulutus on tarkoitettu koko palveluhenkilöstölle ja osallistujia toivotaankin tasapuolisesti eri kampuksilta ja kouluilta. Koulutus sopii erinomaisesti myös esimiehille.

    Koulutus koostuu kolmesta aihekokonaisuudesta:

    1. Asiakaspalvelukoulutus 19.9.2017 klo 9.00-16.00
    2. Kirjallisen viestinnän koulutus 3.10.2017 klo 12.00-16.00
    3. Haasteelliset asiakaspalvelutilanteet 31.10.2017 klo 9.00-16.00

    Kolmesta erillisestä aihealueesta koostuva koulutuskokonaisuus on yhtenäinen prosessi, jossa oppimista ja kehittymistä itsearvioidaan säännöllisesti. Ennen ensimmäistä koulutuspäivää osallistujille lähetetään sähköinen ennakkokysely, jossa selvitetään tarkemmin yksilöllisiä toiveita käsiteltävistä aiheista sekä omaa oppimista tukevista koulutusmenetelmistä.

    Koulutuspäivien tarkempi sisältö on nähtävissä kalenterissa.

    Kohderyhmä

    Aallon palveluiden henkilöstö

    Ajankohta

    Tiistai 19.9.2017 klo 9.00-16.00

    Tiistai 3.10.2017 klo 12.00-16.00

    Tiistai 31.10. klo 9.00-16.00

    Paikka

    Töölö, Fazer Sali.

    Kouluttajat

    Viestintäkouluttaja Katariina Hollanti (FM) tai Maiju Ranta (FM), Viestintäkoulutus Pedacom Oy (http://www.pedacom.fi/).

     


    • Kouluttajien tervehdyssanat


      Tervetuloa Aallon asiakaspalveluhenkilöstön vuorovaikutuskoulutukseen! Koulutus koostuu kolmesta moduulista, joita ovat 

      1) asiakaspalvelukoulutus  

      2) kirjallisen viestinnän koulutus  sekä 

      3) haasteellisten asiakaspalvelutilanteiden koulutus . 

      Orientoituaksesi jo hieman koulutuksen teemoihin ennen ensimmäistä tapaamistamme lue MyCourses -ympäristössä koulutuksen ennakkolukemisto. Lisäksi alustalla on linkki koulutuksen ennakkokyselyyn. Kyselyn vastaukset tallentuvat nimettöminä ja ne antavat tärkeää tietoa koulutuksen suunnitteluun. Voit myös käydä katsomassa tervehdysvideomme alustan "Materiaalit" -osiossa.

      Sekä kirjallisen viestinnän että haasteellisten asiakaspalvelutilanteiden koulutuspäiviin valmistaudutaan pienillä erillisillä ennakkotehtävillä. Tehtävien ohjeistukset tulevat ennen koulutuspäiviä MyCourses-alustalle.

      Mukavaa tavata teitä kaikkia! Nähdään koulutuksessa!

      Terveisin viestintäkouluttajat

      Maiju Ranta ja Katariina Hollanti


    • icon for activity Announcements Forum
    • icon for activity General discussion Forum

Course home

Course home

Next section

Materials►
Skip Upcoming events
Upcoming events
Loading There are no upcoming events
Go to calendar...
  • Asiakaspalveluhenkilöstön vuorovaikutuskoulutus Syksy 2017
  • Sections
  • General
  • Materials
  • Assignments
  • Home

Aalto logo

Tuki / Support
  • MyCourses help
  • mycourses(at)aalto.fi
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Hi guest! (Log in)
  • Schools
    • School of Arts, Design, and Architecture (ARTS)
    • School of Business (BIZ)
    • School of Chemical Engineering (CHEM)
    • –sGuides for students (CHEM)
    • – Instructions for report writing (CHEM)
    • School of Electrical Engineering (ELEC)
    • School of Engineering (ENG)
    • School of Science (SCI)
    • Language Centre
    • Open University
    • Library
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    • Koronavirus - tietoa opiskelijalle
    • Coronavirus - information for students
    • Coronavirus - information för studerande
    • Koronaviruksen vaikutus opiskeluun: kysymyksiä ja vastauksia
    • Effects of the coronavirus on studies: questions and answers
    • Coronaviruset och studierna: frågor och svar
    • Corona help for teachers
  • Service Links
    • MyCourses
    • - Instructions for Teachers
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Personal data protection instructions for teachers
    • - Instructions for Students
    • - Workspace for thesis supervision
    • WebOodi
    • Into portal for students
    • Courses.aalto.fi
    • Library Services
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Open science and images
    • IT Services
    • Campus maps
    • - Search spaces and see opening hours
    • Restaurants in Otaniemi
    • ASU Aalto Student Union
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Study Skills
    • Support for Studying
    • Starting Point of Wellbeing
    • About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎