Siirry pääsisältöön
MyCourses MyCourses
  • Koulut
    Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG) Kauppakorkeakoulu (BIZ) Kemian tekniikan korkeakoulu (CHEM) – Oppaita opiskelijalle (CHEM) – Raportinkirjoitusohje (CHEM) Perustieteiden korkeakoulu (SCI) Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC) Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS) Kielikeskus Avoin yliopisto Kirjasto Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus UNI (tentit) Sandbox
  • Palvelulinkit
    MyCourses - MyCourses ohjeita opettajille - MyCourses ohjeita opiskelijoille - Varaa online aika digitaalisen opetuksen asiantuntijalta (opetttajille) - Opetuksen digitaaliset työvälineet - Opetuksen tietosuojaa opettajille - Työtila opinnäyteohjaukseen Sisu Opiskelijan opas Courses.aalto.fi Kirjasto- ja tietopalvelut - Tiedonhakijan oppaat - Imagoa / Avoin tiede ja kuvien käyttö Tietotekniikkapalvelut Kampuskartat - Etsi tiloja ja tarkista rakennusten aukioloajat Ruokalistat.net AYY Aalto-yliopiston ylioppilaskunta Aallon yhteisötori
  • ALLWELL?
    Opiskelutaidot Opiskelijan ohjaus ja tuki Starting Point of Wellbeing AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselystä
  •   ‎(fi)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Käytät vierailijatunnusta (Kirjaudu)

close

Ei kurssi löydy?
kokeile myös:

  • Sisu
  • Courses.aalto.fi

A!Peda Intro (English) - Spring 2018

  1. Etusivu
  2. Kurssit
  3. henkilöstök...
  4. aalto-yliopis...
  5. a!peda intro ...
  6. Osiot
  7. contact sessi...
 
Kurssiesite
 

Contact Session 1: Wednesday 7.2.2018, at Otakaari 1, Y229C

  • Contact Session 1: Wednesday 7.2.2018, at Otakaari 1, Y229C

    Contact Session 1: Wednesday 7.2.2018, at Otakaari 1, Y229C

    • icon for activity
      KansioTeachers' prototypes Kansio
    • icon for activity
      TiedostoSlides Contact session 1 Tiedosto
      PDF document
    • Assignments for the next contact session 14.2.2018

      • Two reading tasks - see below.
      • Try to meet with your peer group at least once (preferably F2F meeting) before the next course session.
      • Start thinking about your individual plan for teaching practice (held on 15.3.2018).
    • icon for activity
      Verkko-osoiteReading task I (Biggs & Tang) Verkko-osoite

      Read and familiarise yourself with the Chapter 2: Teaching according to how students learn, AND part of the Chapter 3: Setting the stage for effective teaching, pages 16-39 in Biggs, John and Tang, Katherine. Teaching for Quality Learning at University. 2007. (4th ed.) McGraw-Hill, .
      Please remember to close the e-book after you have read or printed the materials.

    • icon for activity
      Verkko-osoiteReading task II (Hunt & Chalmers) Verkko-osoite

      Read the Chapter 2: Effective Classroom Teaching, pages 21-37 in Hunt, L. & Chalmers, D. (eds) 2013. University teaching in focus. A learning - centred approach. London & New York: Routledge. 
      Please remember to close the e-book after you have read or printed the materials.

    • icon for activity
      TehtäväIf you missed the class: Substitute assignment latest by 13.2.2018 Tehtävä
    • icon for activity
      TiedostoMaterial (PP-slides) on groups and working in groups Tiedosto
      PDF document

Edellinen osio

◄Pre-assignment

Seuraava osio

Contact Session 2: 14.2.2018, at Otakaari 1, M140 (Majakka) ►
Ohita
Tulevat tapahtumat
Ladataan
koko sivustolle MyCourses maintenance, service out of use
maanantai, 12. kesäkuuta, 10:00 » 17:00

Siirry kalenteriin...
  • A!Peda Intro (English) - Spring 2018
  • Osiot
  • A!Peda Intro (English) - Spring 2018
  • Pre-assignment
  • Contact Session 1: Wednesday 7.2.2018, at Otakaari 1, Y229C
  • Contact Session 2: 14.2.2018, at Otakaari 1, M140 (Majakka)
  • Contact session 3: 27.2.2018, Otakaari 1, M140 Majakka
  • Contact Session 4: 15.3.2018, Otakaari 1, U406B
  • Contact Session 5: 28.3.2018, Otakaari 1, room M140 Majakka
  • Peer-group working
  • Written plan for the Teaching practice: Inbox & guidelines
  • Materials
  • Etusivu
  • Kalenteri
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
Opiskelijoille / Students
  • MyCourses instructions for students
  • email: mycourses(at)aalto.fi
Opettajille / Teachers
  • MyCourses help
  • MyTeaching Support form
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Käytät vierailijatunnusta (Kirjaudu)
  • Koulut
    • Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG)
    • Kauppakorkeakoulu (BIZ)
    • Kemian tekniikan korkeakoulu (CHEM)
    • – Oppaita opiskelijalle (CHEM)
    • – Raportinkirjoitusohje (CHEM)
    • Perustieteiden korkeakoulu (SCI)
    • Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC)
    • Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS)
    • Kielikeskus
    • Avoin yliopisto
    • Kirjasto
    • Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus
    • UNI (tentit)
    • Sandbox
  • Palvelulinkit
    • MyCourses
    • - MyCourses ohjeita opettajille
    • - MyCourses ohjeita opiskelijoille
    • - Varaa online aika digitaalisen opetuksen asiantuntijalta (opetttajille)
    • - Opetuksen digitaaliset työvälineet
    • - Opetuksen tietosuojaa opettajille
    • - Työtila opinnäyteohjaukseen
    • Sisu
    • Opiskelijan opas
    • Courses.aalto.fi
    • Kirjasto- ja tietopalvelut
    • - Tiedonhakijan oppaat
    • - Imagoa / Avoin tiede ja kuvien käyttö
    • Tietotekniikkapalvelut
    • Kampuskartat
    • - Etsi tiloja ja tarkista rakennusten aukioloajat
    • Ruokalistat.net
    • AYY Aalto-yliopiston ylioppilaskunta
    • Aallon yhteisötori
  • ALLWELL?
    • Opiskelutaidot
    • Opiskelijan ohjaus ja tuki
    • Starting Point of Wellbeing
    • AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselystä
  •   ‎(fi)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎