Skip to main content
MyCourses MyCourses
  • Schools
    School of Arts, Design, and Architecture (ARTS) School of Business (BIZ) School of Chemical Engineering (CHEM) –sGuides for students (CHEM) – Instructions for report writing (CHEM) School of Electrical Engineering (ELEC) School of Engineering (ENG) School of Science (SCI) Language Centre Open University Library Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    Koronavirus - tietoa opiskelijalle Coronavirus - information for students Coronavirus - information för studerande Koronaviruksen vaikutus opiskeluun: kysymyksiä ja vastauksia Effects of the coronavirus on studies: questions and answers Coronaviruset och studierna: frågor och svar Corona help for teachers
  • Service Links
    MyCourses - Instructions for Teachers - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Personal data protection instructions for teachers - Instructions for Students - Workspace for thesis supervision WebOodi Into portal for students Courses.aalto.fi Library Services - Resourcesguides - Imagoa / Open science and images IT Services Campus maps - Search spaces and see opening hours Restaurants in Otaniemi ASU Aalto Student Union Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Study Skills Support for Studying Starting Point of Wellbeing About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Hi guest! (Log in)

close

Oppiminen ja opetus yliopistossa, (5 op) sl 2018

  1. Home
  2. Courses
  3. Personnel training
  4. aalto univers...
  5. oppiminen ja ...
  6. Sections
  7. ii lähipäiv...
 
Syllabus

II Lähipäivä: 25.9.2018, Rakennus: Rakennus- ja ympäristötekniikka / R8

  • II Lähipäivä: 25.9.2018, Rakennus: Rakennus- ja ympäristötekniikka / R8

    II Lähipäivä: 25.9.2018, Rakennus: Rakennus- ja ympäristötekniikka / R8

    Täältä löydät toiseen lähipäivään (25.9.2018) liittyvät materiaalit. 



    • icon for activity LP2 slidet File PDF document
    • icon for activity Oman alan oppimisen ja opetuksen tutkimus Forum
    • icon for activity Oppimiskeskeinen kulttuuri: ryhmätyöt Folder
    • icon for activity PALAUTEPUU LP 2 File Image (JPEG)
    • icon for activity Seuraavaksi kerraksi LP3: 24.10.2018 Page
    • icon for activity Lokikirjoitus 2: DL 2.10.2018 Assignment
    • icon for activity Oma lähestymistapani opetukseen ja oppimiseen -esseen ohje File PDF document
    • icon for activity Lähestymistapani oppimiseen ja opetukseen -essee 1.0 palautus Forum

      Seuraavalla kerralla saatte ja annatte vertaispalautetta esseestänne: Oma lähestymistapa oppimiseen ja opettamiseen. Palauta esessesi versio 1.0 tänne keskustelufoorumille liitetiedostona DL 17.10.2018. Näin vertaisellesi jää riittävästi aikaa perehtyä siihen ja antaa palauttetta. Esseesi näkee vain oma pienryhmäsi ja ohjaajat.

      Valmistaudu antamaan palautetta yhdelle ryhmäsi jäsenelle 24.10.2018 lähipäivässä.

      • Tässä ovat pienryhmät: Sinun tulee antaa palautetta vain yhdestä esseestä esim.  Miia -> Maija = Miia antaa palautetta Maijalle. Voit ilman muuta lukea myös muiden ryhmäsi jäsenten esseet.
      • Ryhmä 1: Ranja -> Severi -> Susanna -> Ranja
      • Ryhmä 2:  Kaj -> Juuso -> Heikki -> Kaj
      • Ryhmä 3:  Anne ->  Jaakko -> Pekka -> Anne
      • Ryhmä 4:  Markku -> Johanna -> Ted -> Markku
      • Ryhmä 5:   Antti K -> VIrpi -> Antti P -> Antti K
    • icon for activity LP2 -Korvaava tehtävä Assignment

Previous section

◄I Lähipäivä: 11.9.2018, Otakaari 1, Y346

Next section

III Lähipäivä: 24.10.2018, Otakaari 1, Majakka (M140)►
  • Oppiminen ja opetus yliopistossa, (5 op) sl 2018
  • Sections
  • Oppiminen ja opetus yliopistossa (5 op)
  • Ennakkotehtävien ohjeet ja palautus
  • I Lähipäivä: 11.9.2018, Otakaari 1, Y346
  • II Lähipäivä: 25.9.2018, Rakennus: Rakennus- ja ympäristötekniikka / R8
  • III Lähipäivä: 24.10.2018, Otakaari 1, Majakka (M140)
  • IV Lähipäivä: 15.11.2018, Otakaari 4, 201
  • Oma lähestymistapani opetukseen ja oppimiseen -esseen lopullinen versio DL 30.11.2018
  • Materiaalit
  • Home

Aalto logo

Tuki / Support
  • MyCourses help
  • mycourses(at)aalto.fi
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten

Hi guest! (Log in)
  • Schools
    • School of Arts, Design, and Architecture (ARTS)
    • School of Business (BIZ)
    • School of Chemical Engineering (CHEM)
    • –sGuides for students (CHEM)
    • – Instructions for report writing (CHEM)
    • School of Electrical Engineering (ELEC)
    • School of Engineering (ENG)
    • School of Science (SCI)
    • Language Centre
    • Open University
    • Library
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    • Koronavirus - tietoa opiskelijalle
    • Coronavirus - information for students
    • Coronavirus - information för studerande
    • Koronaviruksen vaikutus opiskeluun: kysymyksiä ja vastauksia
    • Effects of the coronavirus on studies: questions and answers
    • Coronaviruset och studierna: frågor och svar
    • Corona help for teachers
  • Service Links
    • MyCourses
    • - Instructions for Teachers
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Personal data protection instructions for teachers
    • - Instructions for Students
    • - Workspace for thesis supervision
    • WebOodi
    • Into portal for students
    • Courses.aalto.fi
    • Library Services
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Open science and images
    • IT Services
    • Campus maps
    • - Search spaces and see opening hours
    • Restaurants in Otaniemi
    • ASU Aalto Student Union
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Study Skills
    • Support for Studying
    • Starting Point of Wellbeing
    • About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎