Skip to main content
MyCourses MyCourses
  • Schools
    School of Arts, Design, and Architecture (ARTS) School of Business (BIZ) School of Chemical Engineering (CHEM) –sGuides for students (CHEM) – Instructions for report writing (CHEM) School of Electrical Engineering (ELEC) School of Engineering (ENG) School of Science (SCI) Language Centre Open University Library Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • Service Links
    MyCourses - MyCourses instructions for Teachers - MyCourses instructions for Students - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Personal data protection instructions for teachers - Workspace for thesis supervision Sisu Student guide Courses.aalto.fi Library Services - Resourcesguides - Imagoa / Open science and images IT Services Campus maps - Search spaces and see opening hours Restaurants in Otaniemi ASU Aalto Student Union Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Study Skills Guidance and support for students Starting Point of Wellbeing About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Hi guest! (Log in)

close

Can not find the course?
try also:

  • Sisu
  • Courses.aalto.fi

A! Peda Intro 52 (suomi) kevät 2022

  1. Home
  2. Courses
  3. Personnel training
  4. aalto univers...
  5. a! peda intro...
  6. Sections
  7. 2. oppiminen ...
 
Syllabus
 

2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)

  • 2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)

    2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)


    • Sessiot (viikko 5)

    • Ti 1.2. klo 14.00-16.00

    • Restricted Not available unless: You are a(n) Student
      i52 sessio 03 slidet File
      PDF document

      Ryhmätyöskentely: Google Jamboard

    • Pe 4.2. klo 9.00-11.00

    • Restricted Not available unless: You are a(n) Student
      i52 sessio 04 slidet File
      PDF document
    • Restricted Not available unless: You are a(n) Student
      AllWell Sanna Hangelin File
      PDF document
    • Restricted Not available unless: You are a(n) Student
      Wellbeing for students File
      Powerpoint 2007 presentation
    • Restricted Not available unless: You are a(n) Student
      Mahdollisia keinoja hyvinvoinnin tukemiseen opetuksessa File
      PDF document


    • Itsenäiset tehtävät (viikko 6)

      • Loki (DL 7.2.)
      • Lukutehtävä (DL 14.2.)
      Tehtävien tarkemmat ohjeet ja materiaalit alla.

      + Vertaisryhmätyöskentelyn jatkaminen
      + Aloita opetuskokeilun suunnittelu (lisätietoja osiossa Opetuskokeilun suunnitelman ohje ja palautus)

    • icon for activity
      AssignmentLokikirjoitus 2 DL 7.2. Assignment
      Make a submission

      Jos sinulla ei ole Aallossa opiskelijanumeroa (tai jos et ole varma, onko sinulla), kirjoita lokitektisi alkuun syntymäaikasi. Tämä tieto tarvitaan opiskeluoikeuden eli opiskelijanumeron luomiseksi. Muuten lokikirjoituksen ohjeet ovat alla samat kuin viimeksi.

      Lokipäivityksen tavoitteena on suunnata ja seurata oppimistasi sekä havainnoida niitä asioita, joita seuraavilla sessioissa tulisi käsitellä tarkemmin. Lokipäivitys on kirjallinen reflektio viikon aiheiden herättämistä ajatuksista ja kysymyksistä, joka kirjoitetaan heti viikon sessioiden jälkeen.

      Kirjoita noin 0,5-2 sivun mittainen kuvaileva pohdinta omasta oppimisestasi liittyen viikon teemaan tai teemoihin. Lokikirjoituksessa voit pohtia esimerkiksi:

      • Mitä jäit miettimään?
      • Mikä tuki oppimistasi lähitapaamisessa?
      • Millaisia ajatuksia ja tunteita sinulla syntyi käsitellyistä aiheista?
      • Missä huomaat muutoksia? Miten se näkyy käytännön työssä?
      • Mihin haluaisit jatkossa paneutua? Mistä haluaisit ottaa enemmän selvää?
      • Mitä haluat sanoa nyt itsellesi? Mitä haluat sanoa muille osallistujille ja ohjaajille?

      Lokipäivitykset palautetaan alla olevaan laatikkoon viimeistään viikko lähipäivän jälkeen.  Lokikirjoituksesi näkyy vain itsellesi ja ohjaajille.

      HUOM! Lokikirjoitus EI OLE esim. tekninen selostus "ensin teimme sitä ja sitten tätä tms." vaan aina kirjoittajan omia ajatuksia ja pohdintaa. Voit esimerkiksi reflektoida jo aiempia opetus- ja oppimiskokemuksiasi viikon aiheisiin liittyen.

      Tämä tehtävä merkitään automaattisesti merkityksi, kun olet palauttanut tiedoston.

    • Restricted Not available unless: You are a(n) Student
      Lukutehtävä: Effective Constructive Feedback (DL 14.2.) File
      PDF document

      Origin of the text: Tufts University, MA, U.S.


Previous section

◄1. Minä yliopisto-opettajana (17.-28.1.)

Next section

3. Vuorovaikutus & rakentava palaute (14.-25.2.)►
Skip Upcoming events
Upcoming events
Loading
Site event MyCourses maintenance, service out of use
Monday, 12 June, 10:00 » 17:00

Go to calendar...
  • A! Peda Intro 52 (suomi) kevät 2022
  • Sections
  • Johdanto
  • Ennakkotehtävät
  • 1. Minä yliopisto-opettajana (17.-28.1.)
  • 2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)
  • 3. Vuorovaikutus & rakentava palaute (14.-25.2.)
  • 4. Vertaisryhmien tuotokset, opetuksen suunnittelu (28.2.-11.3.)
  • 5. Opetuskokeilu, me yliopisto-opettajina (14.3.-18.3.)
  • Opetuskokeilun suunnitelman ohje ja palautus
  • Lisämateriaalia
  • Home
  • Calendar
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
Opiskelijoille / Students
  • MyCourses instructions for students
  • email: mycourses(at)aalto.fi
Opettajille / Teachers
  • MyCourses help
  • MyTeaching Support form
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Hi guest! (Log in)
  • Schools
    • School of Arts, Design, and Architecture (ARTS)
    • School of Business (BIZ)
    • School of Chemical Engineering (CHEM)
    • –sGuides for students (CHEM)
    • – Instructions for report writing (CHEM)
    • School of Electrical Engineering (ELEC)
    • School of Engineering (ENG)
    • School of Science (SCI)
    • Language Centre
    • Open University
    • Library
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • Service Links
    • MyCourses
    • - MyCourses instructions for Teachers
    • - MyCourses instructions for Students
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Personal data protection instructions for teachers
    • - Workspace for thesis supervision
    • Sisu
    • Student guide
    • Courses.aalto.fi
    • Library Services
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Open science and images
    • IT Services
    • Campus maps
    • - Search spaces and see opening hours
    • Restaurants in Otaniemi
    • ASU Aalto Student Union
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Study Skills
    • Guidance and support for students
    • Starting Point of Wellbeing
    • About AllWell? study well-being questionnaire
  •   ‎(en)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎