Gå direkt till huvudinnehåll
MyCourses MyCourses
  • Högskolor
    Handelshögskolan (BIZ) Högskolan för elektroteknik (ELEC) Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG) Högskolan för kemiteknik (CHEM) – Andra guider (CHEM) – Anvisning för literaturarbeten (CHEM) Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS) Högskolan för teknikvetenskaper (SCI) Andra studier Språkcentret Open University Biblioteket Aalto university pedagogical training program UNI (exams) Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    Koronavirus - tietoa opiskelijalle Coronavirus - information for students Coronavirus - information för studerande Corona help for teachers
  • Länkar till tjänster
    MyCourses - Instructions for Teachers - Teacher book your online session with a specialist - Digital tools for teaching - Data protection instructions for teachers - Anvisningar för studerande - Workspace for thesis supervision Sisu Into studentportal Courses.aalto.fi Unverisitets bibliotek - Resourcesguides - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder IT-tjänster Campus - Byggnads öppettider Restaurants in Otaniemi AUS Aalto-universitetets studentkår Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    Studiekompetens Stöd för studerande Starting Point of Wellbeing Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
      ‎(en)‎   ‎(fi)‎   ‎(sv)‎
  • Toggle Search menu
  • Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)

close

A! Peda Intro 52 (suomi) kevät 2022

  1. Framsida
  2. Kurser
  3. Personnel training
  4. aalto univers...
  5. a! peda intro...
  6. Sektioner
  7. 2. oppiminen ...
 
Kursens beskrivning

2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)

  • 2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)

    2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)


    • Sessiot (viikko 5)

    • Ti 1.2. klo 14.00-16.00

    • Begränsad Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
      icon for activity i52 sessio 03 slidet Fil
      PDF document

      Ryhmätyöskentely: Google Jamboard

    • Pe 4.2. klo 9.00-11.00

    • Begränsad Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
      icon for activity i52 sessio 04 slidet Fil
      PDF document
    • Begränsad Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
      icon for activity AllWell Sanna Hangelin Fil
      PDF document
    • Begränsad Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
      icon for activity Wellbeing for students Fil
      Powerpoint 2007 presentation
    • Begränsad Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
      icon for activity Mahdollisia keinoja hyvinvoinnin tukemiseen opetuksessa Fil
      PDF document


    • Itsenäiset tehtävät (viikko 6)

      • Loki (DL 7.2.)
      • Lukutehtävä (DL 14.2.)
      Tehtävien tarkemmat ohjeet ja materiaalit alla.

      + Vertaisryhmätyöskentelyn jatkaminen
      + Aloita opetuskokeilun suunnittelu (lisätietoja osiossa Opetuskokeilun suunnitelman ohje ja palautus)

    • icon for activity Lokikirjoitus 2 DL 7.2. Inlämningsuppgift

      Jos sinulla ei ole Aallossa opiskelijanumeroa (tai jos et ole varma, onko sinulla), kirjoita lokitektisi alkuun syntymäaikasi. Tämä tieto tarvitaan opiskeluoikeuden eli opiskelijanumeron luomiseksi. Muuten lokikirjoituksen ohjeet ovat alla samat kuin viimeksi.

      Lokipäivityksen tavoitteena on suunnata ja seurata oppimistasi sekä havainnoida niitä asioita, joita seuraavilla sessioissa tulisi käsitellä tarkemmin. Lokipäivitys on kirjallinen reflektio viikon aiheiden herättämistä ajatuksista ja kysymyksistä, joka kirjoitetaan heti viikon sessioiden jälkeen.

      Kirjoita noin 0,5-2 sivun mittainen kuvaileva pohdinta omasta oppimisestasi liittyen viikon teemaan tai teemoihin. Lokikirjoituksessa voit pohtia esimerkiksi:

      • Mitä jäit miettimään?
      • Mikä tuki oppimistasi lähitapaamisessa?
      • Millaisia ajatuksia ja tunteita sinulla syntyi käsitellyistä aiheista?
      • Missä huomaat muutoksia? Miten se näkyy käytännön työssä?
      • Mihin haluaisit jatkossa paneutua? Mistä haluaisit ottaa enemmän selvää?
      • Mitä haluat sanoa nyt itsellesi? Mitä haluat sanoa muille osallistujille ja ohjaajille?

      Lokipäivitykset palautetaan alla olevaan laatikkoon viimeistään viikko lähipäivän jälkeen.  Lokikirjoituksesi näkyy vain itsellesi ja ohjaajille.

      HUOM! Lokikirjoitus EI OLE esim. tekninen selostus "ensin teimme sitä ja sitten tätä tms." vaan aina kirjoittajan omia ajatuksia ja pohdintaa. Voit esimerkiksi reflektoida jo aiempia opetus- ja oppimiskokemuksiasi viikon aiheisiin liittyen.

      Tämä tehtävä merkitään automaattisesti merkityksi, kun olet palauttanut tiedoston.

    • Begränsad Tillgänglig om: You are a(n) Studerande
      icon for activity Lukutehtävä: Effective Constructive Feedback (DL 14.2.) Fil
      PDF document

      Origin of the text: Tufts University, MA, U.S.


Föregående sektion

◄1. Minä yliopisto-opettajana (17.-28.1.)

Nästa sektion

3. Vuorovaikutus & rakentava palaute (14.-25.2.)►
Hoppa över Kommande händelser
Kommande händelser
Laddar
Sitehändelse 20.6. MyCourses maintenance, service out of use
måndag, 20 juni, 09:00 » 16:00

Gå till Kalender
  • A! Peda Intro 52 (suomi) kevät 2022
  • Sektioner
  • Johdanto
  • Ennakkotehtävät
  • 1. Minä yliopisto-opettajana (17.-28.1.)
  • 2. Oppiminen ja opettaminen yliopistossa (31.1.-11.2.)
  • 3. Vuorovaikutus & rakentava palaute (14.-25.2.)
  • 4. Vertaisryhmien tuotokset, opetuksen suunnittelu (28.2.-11.3.)
  • 5. Opetuskokeilu, me yliopisto-opettajina (14.3.-18.3.)
  • Opetuskokeilun suunnitelman ohje ja palautus
  • Lisämateriaalia
  • Framsida
  • Kalender
  • Learner Metrics

Aalto logo

Tuki / Support
  • MyCourses help
  • mycourses(at)aalto.fi
Palvelusta
  • MyCourses rekisteriseloste
  • Tietosuojailmoitus
  • Palvelukuvaus
  • Saavutettavuusseloste
About service
  • MyCourses protection of privacy
  • Privacy notice
  • Service description
  • Accessibility summary
Service
  • MyCourses registerbeskrivining
  • Dataskyddsmeddelande
  • Beskrivining av tjänsten
  • Sammanfattning av tillgängligheten

Du är för tillfället inloggad som gästanvändare (Logga in)
  • Högskolor
    • Handelshögskolan (BIZ)
    • Högskolan för elektroteknik (ELEC)
    • Högskolan för ingenjörsvetenskaper (ENG)
    • Högskolan för kemiteknik (CHEM)
    • – Andra guider (CHEM)
    • – Anvisning för literaturarbeten (CHEM)
    • Högskolan för konst, design och arkitektur (ARTS)
    • Högskolan för teknikvetenskaper (SCI)
    • Andra studier
    • Språkcentret
    • Open University
    • Biblioteket
    • Aalto university pedagogical training program
    • UNI (exams)
    • Sandbox
  • CORONAVIRUS INFO
    • Koronavirus - tietoa opiskelijalle
    • Coronavirus - information for students
    • Coronavirus - information för studerande
    • Corona help for teachers
  • Länkar till tjänster
    • MyCourses
    • - Instructions for Teachers
    • - Teacher book your online session with a specialist
    • - Digital tools for teaching
    • - Data protection instructions for teachers
    • - Anvisningar för studerande
    • - Workspace for thesis supervision
    • Sisu
    • Into studentportal
    • Courses.aalto.fi
    • Unverisitets bibliotek
    • - Resourcesguides
    • - Imagoa / Öppen vetenskap och användning av bilder
    • IT-tjänster
    • Campus
    • - Byggnads öppettider
    • Restaurants in Otaniemi
    • AUS Aalto-universitetets studentkår
    • Aalto Marketplace
  • ALLWELL?
    • Studiekompetens
    • Stöd för studerande
    • Starting Point of Wellbeing
    • Om AllWell? -enkäten
  •   ‎(sv)‎
    •   ‎(en)‎
    •   ‎(fi)‎
    •   ‎(sv)‎