Oppiminen ja opetus yliopistossa (5op), sl. 2015
Osion kuvaus
-
Täältä löydät kolmanteen lähipäivään (7.10.2015) liittyvän materiaalin sekä oppimistehtävät seuraavaa lähipäivää varten.
1. Kirjoita lokikirjoitus 14.10.2015 mennessä.2. Lukutehtävä: Lue Yliopisto-opettajan käsikirjasta Parpala, Löfström ja Kaivola: Laatu ja laadunvarmistus yliopistokoulutuksessa, sivut 394-408 27.10. mennessä.3.Palauta esseen 1.0 versio 18.10.2015 mennessä palautelaatikkoon 3. lähipäivän kohdalla. Saat palautetta ohjaajilta 27.10. mennessä.4. Lue oman pienryhmäsi jäsenten käyttöteoria-esseen 1.0 versio ja valmistaudu antamaan suullista palautetta seuraavassa lähipäivässä yhdelle nimetylle henkilölle.5.Silmäile ja tutustu Kansallinen koulutuksen arviointikeskuksen (KARVI) Korkeakoulujen laatujärjestelmien auditointikäsikirjaan vuosiksi 2015-2018. Julkaisut 2015:1.-
Hei
perehdy LP3 materiaalehin, slidet, ennakkolukumateriaalit ja päivän aikana tehdyt ryhmätyöt.
1. Millaisena koet ja näet nyt oppimiskeskeisyyden sekä omat mahdollisuutesi opettajana tukea sitä?
2. Pohdi reflektiota ja opettajan asiantuntijuutta. Haluaisitko lisätä ryhmien tuotoksiin jotakin? Jäikö jokin mietityttämään refkektiossa? Miten sinä voisit tukea opiskelijoiden reflektiovalmiutta? Miksi se olisi tärkeää? Miksi opettajan tulisi reflektoida?
Kirjoita pohtiva kirjoitelma noin 2 sivua. Palauta yllä olevaan palautuslaatikkkoon viimeistään 27.10.2015
Lue myös mitä seuraavaksi kerraksi tuli tehtävää (mm. käyttöteoria -essee versio 1.0, vertaispalaute, HEKS-lomake, lukemista ym,)