23C580 - Kuluttajan käyttäytyminen, 15.04.2019-31.05.2019
This course space end date is set to 31.05.2019 Search Courses: 23C580
Korvaava tehtävä 2
(Korvaa luentotentin 2)
Kirjoita n. 700 sanan mittainen katsaus neuromarkkinoinnista
(neuromarketing); mitä se on, millaisia asioita sen alle kuuluu,
miten sitä voi toteuttaa käytänössä yms. tms (sinun pitää itse päättää
mitkä asiat ovat tärkeitä nostaa esille). Oleta yleisökseni oma
viiteryhmäsi, eli muut markkinoinnin pää-/sivuainelukijat tai avoimen
yliopiston opiskelijat, jotka eivät tunne neuromarkkinoinnin käsitettä
entuudestaan.
Kurssikirjan lisäksi katsauksessa tulee käyttää lähteinä vähintään kahta akateemista (tutkimus)artikkelia ja kolmea muuta lähdettä.
(Wikipedia tms. tietosana"kirja" ei käy lähteestä, mutta sen kautta voi
löytää lähteitä ja sen avulla voi itse opiskella asiaa :) )
Noudata akateemista tyyliä kielen ja rakenteen osalta, muista läheviitteet ja lähdeluettelo. Käytä Times New Roman -fonttia koko 12, sivuväli 1,5.