Asiakaspalveluhenkilöstön vuorovaikutuskoulutus Syksy 2017
Ennakkotehtävä kirjallisen viestinnän koulutukseen_Vastaa 2.10.2017 klo 12.00 mennessä
Krav för slutförande
Öppnades: måndag, 25 september 2017, 09:10
Senaste inlämningsdatum: tisdag, 3 oktober 2017, 13:40
Etsi omista sähköpostiviesteistäsi yksi asiakaspalveluun liittyvä keskustelu, jossa on vähintään yksi viesti sinulta ja yksi asiakkaalta. Oppimisen kannalta on hyödyllistä arvioida viestittelyä, joka ei sujunut ongelmitta. Koosta viestin pohjalta asiakirja seuraavien ohjeiden mukaan.
Pohdi viestiä valitessasi esimerkiksi seuraavia kysymyksiä.
- Mihin viestiin liittyviin kysymyksiin haluaisit saada kurssilla vastauksia?
- Tulkittiinko viestisi väärin?
- Oliko viestittelyn toinen osapuoli tunteen vallassa?
- Miten kohteliaisuutta ilmaistiin viestissä?
Nähdään taas!
Maiju