Topic outline

    • 1. Esittäytykää toisillenne. Vastatkaa kukin kysymyksiin:

      • Kuka olet?
      • Mistä koulutusohjelmasta tulet?
      • Miksi olet tullut kurssille?
      • Mitä haluaisit kurssilla oppia projektityöstä ja sen johtamisesta?
      • Mikä on arvosanatavoitteesi?

      2. Pohtikaa sitten yhdessä seuraavia kysymyksiä ja kirjatkaa vastauksenne yhteen dokumenttiin.

      • Mitä varten teette tämän harjoitustyön? Mikä on sen tekemisen perimmäinen tarkoitus teille kaikille?
      • Mitkä voisivat olla tavoitteita, jotka kaikki ryhmänne jäsenet voivat allekirjoittaa? (Esim. mitä asioita kaikki teistä haluaisivat harjoitustyöstä oppia?)
      • Millaista toimintaa näiden tavoitteiden saavuttaminen teistä jokaiselta edellyttää?
      • Millaisilla yhteisillä pelisäännöillä, toimintatavoilla ja välineillä tavoitteiden saavuttamista voisi tukea?

      3. Palauttakaa valmis dokumentti tähän palautuskansioon.

    • File icon
      Slidet 17.1.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student
    • Pollack (2007). The changing paradigms of project management. International Journal of Project Management 25:3. (saatavilla kirjaston tietokannoista)


    • File icon
      Slidet 24.1.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student
    • File icon
      Slidet 25.1.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student
    • Engwall, M. (2002). The futile dream of the perfect goal. Teoksessa K. Sahlin- Andersson & A. Söderholm (toim.) Beyond project management. New perspectives on the temporary-permanent dilemma. Malmö: Liber Ekonomi, 261– 277. (saatavilla vain Aaltolaisille -osiosta)

    • File icon
      Slidet 31.1.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student

    • Lundin, R. A. & Söderholm, A. (1995). A theory of the temporary organization. Scandinavian Journal of Management, 11(4), 437–455.


    • File icon
      Slidet 2.2.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student

    • Hällgren, M. & Söderholm, A. (2010). Orchestrating deviations in global projects: Projects-as-practice observations. Scandinavian Journal of Management, 26(4), 352–367. (saatavilla kirjaston tietokannoista)


      Rehn, A. M., & Wikström, K. (1999). Playing the Live Jazz of Project Management. Teoksessa Artto ym. Managing Business by Projects, Vol. 1. (saatavilla vain Aaltolaisille-osiosta)

    • File icon
      Slidet 7.2.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student
    • Bresnen, M., Goussevskaia, A., & Swan, J. (2005). Organizational routines, situated learning and processes of change in project-based organizations. Project Management Journal, 36(3), 27-41. (saatavilla kirjaston tietokannoista)


      Grabher, G. (2004). Temporary architectures of learning: Knowledge governance in project ecologies. Organization studies, 25(9), 1491-1514. (saatavilla kirjaston tietokannoista)



    • File icon
      Slidet 9.2.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student
    • File icon
      Slidet 14.2.2023 File
      Not available unless: You are a(n) Student