Asiakaspalveluhenkilöstön vuorovaikutuskoulutus Syksy 2017
Ennakkotehtävä haasteellisten vuorovaikutustilanteiden koulutukseen_Vastaa 30.10.2017 klo 12.00 mennessä
Completion requirements
Due: Sunday, 29 October 2017, 11:00 PM
Palauta mieleesi jokin puhelimitse tai kasvotusten hoidettu asiakaspalvelutilanne, jonka koit jollain tavalla haasteelliseksi tai ongelmalliseksi. Mitä tuolloin tapahtui? Miksi tilanteeseen jouduttiin? Miten asiakas käyttäytyi? Millaisia tunteita sinussa heräsi? Miten se vaikutti viestintääsi? Miten tilanne päättyi?
Kirjoita tilanteesta tapauskuvaus ja liitä loppuun kysymyksiä, joihin haluaisit saada ryhmäläisiltä vastauksia. Luon tehtävävastausten perusteella fiktiivisiä tapauskuvauksia, joita käsitellään tapaamisessa. Palauta tehtävä maanantaihin 30.10.2017 klo 12.00 mennessä.
Nähdään!
Maiju