Siirry pääsisältöön
Sivupaneeli
Etusivu
Koulut
Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG)
Kauppakorkeakoulu (BIZ)
Kemian tekniikan korkeakoulu (CHEM)
Perustieteiden korkeakoulu (SCI)
Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC)
Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS)
Kielikeskus
Avoin yliopisto
Kirjasto
Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus
UNI (tentit)
Sandbox
Kurssipalaute
Palvelulinkit
ALLWELL?
-Opiskelutaidot
-Opiskelijan ohjaus ja tuki
-Starting Point of Wellbeing
-AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselystä
MyCourses
- MyCourses ohjeita opettajille
- MyCourses ohjeita opiskelijoille
- Varaa online aika digitaalisen opetuksen asiantuntijalta (opetttajille)
- Opetuksen digitaaliset työvälineet
- Opetuksen tietosuojaa opettajille
- Työtila opinnäyteohjaukseen
- Kurssipalautetyökalun ohjeeseen
Sisu
Opiskelijan opas
Courses.aalto.fi
Metacampus
- Lisätietoja Metacampus oppimisympäristöstä sekä Unite! yhteistyöstä
Kirjasto- ja tietopalvelut
- Tiedonhakijan oppaat
- Imagoa / Avoin tiede ja kuvien käyttö
Tietotekniikkapalvelut
Kampuskartat
- Etsi tiloja ja tarkista rakennusten aukioloajat
Lounaat Otaniemi
AYY Aalto-yliopiston ylioppilaskunta
Aallon yhteisötori
Intelliboard
Oppijan raportit
Opettajan raportit
IntelliBoard system raport (admin only)
Lisää
Hae sisältöjä kursseiltasi
Sulje
Hae sisältöjä kursseiltasi
Course search
Close
Hae sisältöjä kursseiltasi
Etsi kursseja myös:
Sisu
tai
Courses.aalto.fi
Vaihda hakusyöttöä
fi
en
fi
sv
Käytät vierailijatunnusta
Kirjaudu
Etusivu
Koulut
Sulje
Laajenna
Insinööritieteiden korkeakoulu (ENG)
Kauppakorkeakoulu (BIZ)
Kemian tekniikan korkeakoulu (CHEM)
Perustieteiden korkeakoulu (SCI)
Sähkötekniikan korkeakoulu (ELEC)
Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu (ARTS)
Kielikeskus
Avoin yliopisto
Kirjasto
Aalto-yliopiston pedagoginen koulutus
UNI (tentit)
Sandbox
Kurssipalaute
Palvelulinkit
Sulje
Laajenna
ALLWELL?
-Opiskelutaidot
-Opiskelijan ohjaus ja tuki
-Starting Point of Wellbeing
-AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselystä
MyCourses
- MyCourses ohjeita opettajille
- MyCourses ohjeita opiskelijoille
- Varaa online aika digitaalisen opetuksen asiantuntijalta (opetttajille)
- Opetuksen digitaaliset työvälineet
- Opetuksen tietosuojaa opettajille
- Työtila opinnäyteohjaukseen
- Kurssipalautetyökalun ohjeeseen
Sisu
Opiskelijan opas
Courses.aalto.fi
Metacampus
- Lisätietoja Metacampus oppimisympäristöstä sekä Unite! yhteistyöstä
Kirjasto- ja tietopalvelut
- Tiedonhakijan oppaat
- Imagoa / Avoin tiede ja kuvien käyttö
Tietotekniikkapalvelut
Kampuskartat
- Etsi tiloja ja tarkista rakennusten aukioloajat
Lounaat Otaniemi
AYY Aalto-yliopiston ylioppilaskunta
Aallon yhteisötori
Intelliboard
Sulje
Laajenna
Oppijan raportit
Opettajan raportit
IntelliBoard system raport (admin only)
Avaa kurssisisältö
MARK-E0058 - Sociology of Consumption and Fashion, Lecture, 9.1.2023-17.2.2023
Kurssiasetusten perusteella kurssi on päättynyt 17.02.2023
Etsi kursseja: MARK-E0058
Kurssiesite
Etusivu
Kurssit
kauppak...
markkin...
mark-e0...
Osiot
Materials
Readings
Readings
Lataa kansio
Lecture 2 - Fashion in Consumer Culture
Belk - 2019 - On standing out and fitting in.pdf
Gronow 1993.pdf
McCracken 2009.pdf
Meamber et al. - 2017 - Fashion in consumer culture.pdf
Miller - The little black dress is the solution. But.pdf
Ostberg 2011.pdf
Tokatli - 2020 - Fashion, functionality, and the contemporary consu.pdf
Lecture 3 - The Fashion System and Semiotics in Fashion
Berger 2016 - Chapter 7.pdf
Gaussen - Chapter 10 On The Fashion System.pdf
McCracken and Roth - 1989 - Does clothing have a code Empirical findings and .pdf
Murray - 2002 - The Politics of Consumption A Re-Inquiry on Thomp.pdf
Roland Barthes-The Language of Fashion- Fashion and Social Sciences.pdf
Lecture 4 - Fashion, Body, and Gender
Brice et al. 2022.pdf
Entwistle 2000.pdf
Farinosi 2022.pdf
Gurrieri 2021.pdf
Gurrieri Drenten 2019.pdf
Twigg 2007.pdf
Volonte 2019.pdf
Zanette Scaraboto 2019.pdf
Lecture 5 - Authenticity and Fashion
Colucci and Pedroni - 2022 - Got to be real An investigation into the co-fabri.pdf
Cotter - 2019 - Playing the visibility game How digital influence.pdf
Hartmann and Ostberg - 2013 - Authenticating by re-enchantment The discursive m.pdf
Hietanen et al. - 2020 - Seduced by “fakes” Producing the excessive interp.pdf
Joy et al. - 2022 - Digital future of luxury brands Metaverse, digita.pdf
McQuarrie et al. - 2013 - The Megaphone Effect Taste and Audience in Fashio.pdf
Lecture 6 - Buying, Using and Disposing of Fashion
Bardhi and Eckhardt - 2017 - Liquid Consumption.pdf
Bye McKinney 2007.pdf
Cwerner - 2001 - Clothes at Rest Elements for a Sociology of the W.pdf
Gregson and Beale - 2004 - Wardrobe matter the sorting, displacement and cir.pdf
Mellander and Petersson McIntyre - 2021 - Fashionable detachments wardrobes, bodies and the.pdf
Turunen et al. - 2020 - Selling second-hand luxury Empowerment and enactm.pdf
Lecture 7 - Consumers as Groups Demographics, Subcultures, and Consumption Communities in Fashion
Kawamura - 2018 - Sneakers Fashion, Gender, and Subculture.pdf
Newholm and Hopkinson - 2009 - I just tend to wear what I like contemporary cons.pdf
Rahman et al. - 2012 - “Cosplay” Imaginative Self and Performing Identit.pdf
Rinallo 2012 - MetroFashionTribes of men negotiating the bound.pdf
Sandikci and Ger - 2010 - Veiling in Style How Does a Stigmatized Practice .pdf
Scaraboto and Fischer - 2013 - Frustrated Fatshionistas An Institutional Theory .pdf
Schouten and McAlexander - 1995 - Subcultures of Consumption An Ethnography of the .pdf
Lecture 8 - Changing Spaces in Fashion
Crewe - 2016 - Placing fashion Art, space, display and the build.pdf
Entwistle and Rocamora - 2006 - The Field of Fashion Materialized A Study of Lond.pdf
Kawamura - 2006 - Japanese Teens as Producers of Street Fashion.pdf
Pinchera and Rinallo - 2021 - Marketplace icon the fashion show.pdf
Lecture 9 - Fashion in a Digital Consumer Culture
Colucci and Pedroni - 2022 - Got to be real An investigation into the co-fabri.pdf
Cotter - 2019 - Playing the visibility game How digital influence.pdf
Dolbec and Fischer - 2015 - Refashioning a Field Connected Consumers and Inst.pdf
Dolbec, P. Y., Maciel, A. F. (2018). In or Out?.pdf
Joy et al. - 2022 - Digital future of luxury brands Metaverse, digita.pdf
McQuarrie et al. - 2013 - The Megaphone Effect Taste and Audience in Fashio.pdf
The Routledge companion to Digital Consumption - Fashion Blogging.pdf
Lecture 10 - Sustainability
Bradshaw and Zwick - 2016 - The Field of Business Sustainability and the Death.pdf
Campbell et al. - 2019 - Climate Change Is Not a Problem Speculative Reali.pdf
Cervellon - 2013 - Conspicuous Conservation Using Semiotics to Under.pdf
Henninger et al. - 2016 - What is sustainable fashion.pdf
Jones - 2020 - American Vogue and Sustainable Fashion (199.pdf
Niinimäki - 2010 - Eco-clothing, consumer identity and ideology.pdf
Niinimäki et al. - 2020 - The environmental price of fast fashion.pdf
Ourahmoune et al. - 2014 - Brand Narratives, Sustainability, and Gender A So.pdf
Sustainability and the human nature connection a critical discourse analysis of being symbolically sustainable.pdf
Edellinen aktiviteetti
◄ Announcements
Seuraava aktiviteetti
Lecture Slides ►